رسانه‌های انگلیسی: 24 ساعت تا انتصاب رسمی پروفسور آلمانی در منچستر

رسانه‌های انگلیسی: 24 ساعت تا انتصاب رسمی پروفسور آلمانی در منچستر

پایگاه خبری فوتبالی - منابع اروپایی و انگلیسی از انتخاب قريب الوقوع پروفسور آلمانی به عنوان نفر نخست نیمکت شیاطین سرخ طی بیست و چهار ساعت آینده خبر می دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اتلتیک، انتظار می‌ رود ظرف بیست و چهار ساعت آینده، انتصاب رالف رانگنیک، معروف به پروفسور آلمانی به عنوان سرمربی منچستر یونایتد تایید شود؛ اما هنوز مشخص نیست که اولین بازی او مقابل آرسنال خواهد بود یا مقابل کریستال پالاس. همه چیز بستگی به زمان دریافت ویزا یا روادید برای مرد کهنه کار و با سابقه‌ی آلمانی دارد.

رالف رانگنیک در طول مذاکرات خود با مدیران باشگاه منچستر یونایتد، از هیچ ایجنت و مدیر برنامه ای استفاده نکرده و خودش مسئولیت انجام مذاکرات مستقیم را بر عهده گرفته است. هنوز هم در رابطه با زمان تکمیل فرآیند ویزا یا همان روادید کار برای رالف رانگنیک آلمانی در انگلستان تردیدهایی وجود دارد و این موضوع، به دلیل سخت‌گیری های خاص و همیشگی قوانین کشور انگلستان است و به باشگاه منچستر یونایتد و مدیران شیاطین سرخ ارتباطی ندارد.

این پروفسور آلمانی بعد از برکناری اوله گونر سولشر نروژی و بعد از کسب نتایج ضعیف صورت خواهد گرفت. در حال حاضر نیز مایکل کریک به عنوان سرمربی موقت در اولدترافورد مشغول به کار است.

9404