کنفرانس خبری سرمربی میلان پس از شکست مقابل ساسولو

کنفرانس خبری سرمربی میلان پس از شکست مقابل ساسولو

پایگاه خبری فوتبالی - استفانو پیولی سرمربی میلان علت شکست تیمش مقابل ساسولو را اشتباهات زیاد فردی و عدم زهردار بودن مهاجمان در مقابل دروازه عنوان کرد. 

به گزارش فوتبالی، عصر امروز دو تیم میلان و ساسولو از چهارچوب هفته چهاردهم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند. در این دیدار در حالی که روسونری با گل آلسیو رومانیولی از حریفش پیش افتاد، اما در ادامه با نتیجه 1-3 شکست خورد تا دومین شکست متوالی‌اش در سری آ را تجربه کند و در صورت پیروزی ناپولی، اختلاف آن‌ها با صدر جدول به 3 امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، پیولی که پس از پیروزی شیرین در واندا متروپولیتانو مقابل اتلتیکو مادرید، قراردادش را تمدید کرد، پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "بازیکنان ما تیزبینی و برندگی همیشه را نداشتند و مرتکب اشتباهات زیادی داشتیم. موقعیت‌های نصف و نیمه زیادی داشتیم که نتوانستیم به خاطر تصمیمات اشتباه، از آن‌ها استفاده کنیم. زمانی که با یک گل پیش افتادیم، نتوانستیم بیش از 3 دقیقه آن را حفظ کنیم. این لحظات، از حساس‌ترین لحظات بازی هستند و در صورت عدم مسئولیت پذیری، ممکن است این گونه شکست بخورید و غافل‌گیر شوید." 

شاگردان پیولی هفته گذشته نیز با نتیجه 4-3 مقابل فیورنتینا مغلوب شده بودند. 

4416