لذت تماشای بازی استقلال ساعت 7 صبح توسط طالب‌لو

لذت تماشای بازی استقلال ساعت 7 صبح توسط طالب‌لو

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان اسبق استقلال که بعد از خداحافظی ناگهانی از دنیای فوتبال راهی آمریکا شده، درباره شرایط این تیم و آینده‌اش حرف‌های جالبی مطرح می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، وحید طالب لو دروازه بان استقلال که یکی از رکوردداران این باشگاه نیز محسوب می‌شود، بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال راهی آمریکا شده و زندگی‌ تازه‌ای را شروع کرده است. او در تازه‌ترین صحبت‌های خود درباره تغییرات در دروازه این تیم و آینده آبی‌ها به صحبت پرداخته است. 

اولین سوال از طالب‌لو درباره علیرضا رضایی، دروازه بان جوان این روزهای آبی‌هاست. گلری که خیلی‌ها شیوه حضورش درون دروازه این تیم را با دوران وحید طالب لو مقایسه می‎‌‌کنند: واقعیت این است که من از این موضوع تعجب کردم ولی همان طور که دیدید مشخص شد استقلال سه دروازه‌بان بسیار خوب در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در اختیار دارد.

 وی با اشاره به عملکرد این گلر جوان می‌گوید: رضایی دروازه بان جوان و باانگیزه‌ای است اما او خیلی کار دارد یک مسیر طولانی که باید تلاشش را بیشتر کند او می‌خواست به هواداران استقلال بگوید که هیجانی ندارد اما در جریان بازی مشخص بود که دچار هیجان بازی است رضایی فیزیکی مناسبی دارد و در این دو بازی چند موقعیت گل را از حریفان گرفته است.

طالب لو با اشاره به این موضوع که با توجه به تفاوت ساعت با ایران، تماشای بازی‌های این تیم با شرایط سختی برایش همراه است، اینطور می‌گوید: شاید باورتان نشود زمانی که استقلال بازی دارد به ساعت شهری که در آن زندگی می‌کنم حدود هفت صبح از خواب بیدار می‌شوم و بازی های استقلال را پیگیری می‌کنم به هر حال استقلال تیمی بوده که در دوران بچگی خاطرات بسیار خوبی از این تیم دارم.

دروازه‌بان اسبق آبی‌ها پیش بینی‌اش از آینده این تیم را نیز به این شکل مطرح می‌کند: تغییرات زیاد در بازیکنان باعث شده که باز هم استقلال برای هماهنگی نیاز به زمان داشته باشد اما مهمترین اتفاق برای استقلال این است که یک مدیر عامل خوب با رزومه قوی به این تیم آمده است. آجرلو تا چندی پیش کاندیدای ریاست فدارسیون بود او در گام اول توانست حاشیه‌های استقلال را کمتر کند دومین حرکت خوب آجرلو این بود که پیشکسوتان استقلال را دور هم جمع کرد و آنها را با یکدیگر متحد کرد و در آخر اینکه یک ثباتی در کادر فنی استقلال ایجاد کرد.

طالب لو درباره دربی هفته آینده بین دو تیم نیز می گوید: شخصیت بردن در استقلال شکل گرفته و مطمئن هستم استقلال در آن بازی هم برای کسب پیروزی تلاش می‌کند امیدوارم که یک بازی زیبا و تماشاگرپسند از آب دربیاید.

سوال پایانی از طالب لو درباره تیم ملی و وضعیت شاگردان دراگان اسکوچیچ در مسیر انتخابی جام جهانی است: به نظرم ما 99 درصد راه را رفته‌ایم و انشاا... با یک برد دیگر صعودمان قطعی می‌شود به نظرم اسکوچیچ در تیم ملی نتایج خوبی گرفته و ما باید بعد از اینکه صعودمان به جام جهانی قطعی شد یک برنامه‌ریزی بسیار دقیق برای این مسابقات داشته باشیم.

۴۱۵۴