اختصاصی فوتبالی؛ طاهری گزینه جدید و جدی مدیرعاملی پرسپولیس

اختصاصی فوتبالی؛ طاهری گزینه جدید و جدی مدیرعاملی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گزینه جدی وزارت ورزش و جوانان برای جانشینی جعفر سمیعی است؟

در شرایطی که هنوز تکلیف تیم مدیریتی جدید پرسپولیس مشخص نشده، اطلاعاتی به دست خبرنگار فوتبالی رسیده که نشان می‌دهد حمید سجادی به دنبال یک مدیر جدید برای پرسپولیس است.

وزیر ورزش پیش از این به دنبال آوردن حمیدرضا گرشاسبی به پرسپولیس بود منتهی مذاکرات او با مدیران مجموعه فولاد به نتیجه نرسید تا حالا سجادی سراغ علی‌اکبر طاهری برود. مدیری که پیش از این هم نامش به عنوان گزینه وزارت ورزش برای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده بود.

علی اکبر طاهری در چند روز گذشته در چند نوبت با حمید سجادی جلسه داشته و تبدیل به گزینه اصلی وزارت ورزش برای مدیرعاملی پرسپولیس شده است. 

طاهری مدیری است که به واسطه رابطه نزدیک با محمود گودرزی از حوزه صنعت به ورزش آمد و کارنامه‌اش در پرسپولیس، قابل قبول است. البته او هم کار راحتی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد و با توجه به اینکه جزو مدیران بازنشسته محسوب می‌شود، طبق قانون امکان تکیه زدن به صندلی مدیرعاملی پرسپولیس را ندارد.

گفته می‌شود در صورتی که وزارت ورزش برای حضور این مدیر در پرسپولیس به جمع‌بندی نهایی برسد، حمید سجادی و همکارانش سراغ گرفتن مجوزهای لازم برای بازگشت طاهری به پرسپولیس خواهند رفت.

به این نکته هم اشاره کنیم که به جز طاهری، از حبیب کاشانی هم به عنوان گزینه مدیرعاملی پرسپولیس نام برده می‌شود.

7655