بعد از استعفای سمیعی؛ چه کسی مدیرعامل پرسپولیس می‌شود؟

بعد از استعفای سمیعی؛ چه کسی مدیرعامل پرسپولیس می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا شمارش معکوس برای پایان کار جعفر سمیعی در پرسپولیس آغاز شده است؟

به گزارش فوتبالی، با معرفی حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان کابینه ابراهیم رئیسی، به نظر می‌رسد باید منتظر ایجاد تغییرات جدید در باشگاه پرسپولیس باشیم.

روز گذشته اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به دیدار وزیر جدید ورزش رفتند تا گزارشی از عملکردشان به او ارائه کنند. در حاشیه این جلسه، جعفر سمیعی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره برای اینکه دست وزارت ورزش و جوانان را برای تغییرات در این باشگاه باز بگذارد، استعفای خود را به صورت شفاهی و کتبی به حمید سجادی اعلام کرد.

وزیر ورزش و جوانان که شب گذشته در برنامه گفت‌و‌گوی ویژه خبری شبکه 2 شرکت کرده بود با تایید این خبر اعلام کرد که منتظر است ببیند سمیعی چقدر در تصمیم خود برای انجام این کار جدی خواهد بود.

گفته می شود که سمیعی از تمایل حمید سجادی برای انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه آگاه بوده و همین موضوع باعث شده تا او بر تصمیم خود مبنی بر استعفا از مدیرعاملی پرسپولیس پافشاری کند.

سمیعی، آبان سال گذشته و پس از حواشی بسیاری که به دلیل اختلاف یحیی گل‌محمدی و مهدی رسول‌پناه به وجود آمد جای رسول‌پناه را در پرسپولیس گرفت و اگر قرار به جدایی او از پرسپولیس باشد، عمر مدیریتی او در این باشگاه به یکسال هم نخواهد رسید.

در شرایطی که برخی شایعات حاکی از احتمال بازگشت علی اکبر طاهری به پرسپولیس است، او با توجه به قانون عدم بکارگیری بازنشستگان به هیچ عنوان راهی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد. به جز طاهری،  اسم حبیب کاشانی و مهدی محمدنبی هم برای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده است.

حالا باید دید سجادی چه تصمیمی در قبال استعفای سمیعی خواهد گرفت و حاضر می‌شود مدیری را کنار بگذارد که فرد موجهی نزد بازیکنان پرسپولیس و هواداران این تیم محسوب می‌شود یا اینکه با استعفای او مخالفت خواهد کرد.

7655