داستان باورنکردنی والیبالیست ایتالیایی؛ پانزده سال با نامزد قلابی زندگی کرد!

داستان باورنکردنی والیبالیست ایتالیایی؛ پانزده سال با نامزد قلابی زندگی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای اخیر انتشار یک خبر دنیای ورزش ایتالیا را تکان داده است.

به گزارش فوتبالی، روبرتو کاتزانیگا بازیکن باتجربه لیگ والیبال ایتالیا یک میلیون بدهی بالا آورده چرا که در این مدت فکر می کرده که نامزدش یک مدل معروف برزیلی است. در حقیقت یک زن به مدت بیش از 15 سال از روبرتو پول می گرفته است. مطبوعات ایتالیا گزارش داده اند که روبرتو که کاپیتان باشگاه جیولا دلکوله است، با فهمیدن اصل ماجرا شوکه شده است.

روبرتو کاتزیانگا از طریق یک دوست مشترک با زنی با نام جعلی "مایا" آشنا می شود که تصور می کند که این زن همان الساندرا آمبروسیو سوپرمدل برزیلی است. در حقیقت این دو هرگز همدیگر را از نزدیک ندیده اند و رابطه شان صرفا از طریق تماس های تلفنی یا شبکه های اجتماعی بوده است. اولین عکسی که این زن از خودش به والیبالیست ایتالیایی می فرستد، تصویری از الساندرا بوده است.

بازیکن 42 ساله به حدی عاشق این زن می شود که حاضر می شود که در طول 15 سال به وی 700 هزار یورو پول بدهد. او هدایایی نظیر خودروی آلفا رومئو صفر کیلومتر و بسیاری از هدایای نقدی را در اختیار این زن قرار می دهد. این زن با نام جعلی "مایا" مدعی بوده که به علت بیماری قلبی خود به پول نیاز دارد.

روبرتو شخصا در گفتگو با برنامه تلویزیونی ایتالیایی "له لنه" از این ماجرا پرده برداشته است و با چهره ای غمگین و مملو از اشک گفته است:" بدهی های زیادی دارم. برایم آسان نیست که از این کما بیدار شوم." دنیلو برادر این والیبالیست هم به میرر گفته است:" یک روز به اتاقش رفتم و دیدم که در تاریکی گریه می کند. از او پرسیدم که چه شده است و به من گفت که عاشق زنی شده که به مراقبت های پزشکی و عمل قلب نیاز دارد و نمی تواند او را در بیمارستان ببیند چرا که این زن ناراحت می شود."

زن 50 ساله ای که خودش را به جای الساندرا آمبروسیو جا زده بود


وقتی که هم تیمی های این بازیکن می فهمند که هرگز ملاقاتی میان آنها صورت نگرفته، از این کلاهبرداری باخبر می شوند. وقتی که خود این بازیکن اقدامی صورت نمی دهد، دوستانش اقدام قضایی انجام می دهند تا این زن را پیدا کنند و پولها را پس بگیرند. پلیس در نهایت عامل این کلاهبرداری را پیدا می کند. طبیعتا این زن الساندرا آمبروسیو نبوده است و زنی 50 ساله به نام والریا بوده که در شهر ساردینیا زندگی می کرده است. این خبر دنیای ورزش ایتالیا را تکانداده و پائولو کوتزی هم تیمی سابق وی و مدال آور المپیک در این باره گفته است:" روبرتو یک قربانی است و باید به او احترام بگذاریم. نباید او را مسخره کنیم. این اتفاق ممکن بود که برای افراد دیگری هم رخ بدهد چرا که هر فردی ضعف هایی دارد."

4125