شرطی که گواردیولا برای انتقال مهاجم اسپانیایی به بارسلونا تعیین کرد

شرطی که گواردیولا برای انتقال مهاجم اسپانیایی به بارسلونا تعیین کرد

پایگاه خبری فوتبالی - فران تورس 21 ساله را می توان بمب آینده بارسلونا دانست.

به گزارش فوتبالی، رادیو کادناسر روز جمعه خبر تمایل بارسلونا را تایید کرده است و به نظر می رسد که ملی پوش اسپانیایی به هدف اصلی بارسا برای تقویت خط حمله بارسا تبدیل شده است. بارسا ماه هاست که برای خرید یک ستاره در حال صرفه جویی است و به نظر می رسد که فران گزینه محبوب انهاست.ماتئو آلمانی مدیر فوتبال بارسلونا برای مذاکره به منچستر سفر کرده است تا این بازیکن را به خدمت بگیرد. هدف اصلی بارسا خرید فران در زمستان است اما اگر سیتی مخالفت کند، این انتقال را به تابستان موکول خواهند کرد.

بارسلونا در هفته های اخیر مذاکرات با فران را با دقت پیش برده است و در نظر دارد که ستاره سابق والنسیا را به ترکیبش اضافه کند. لاپورتا می خواهد که فران را به عنوان رهبر پروژه ژاوی به ترکیش اضافه کند. فران در حال حاضر به علت مصدومیت در اردوی تیم ملی اسپانیا در لیگ ملت های اروپا در حال ریکاوری است اما یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی اسپانیا به شمار می رود اما در ترکیب منچسترسیتی جایگاه ثابتی ندارد. موندودپورتیوو گزارش داده است که در حال حاضر گواردیولا برای فروش فران یک شرط را تعیین کرده است: توافق مالی میان دو باشگاه سیتی و بارسلونا.

فران بین سالهای 2006 تا 2020 در والنسیا حضور داشت که در تیم بزرگسالان 97 بازی داشت و 9 گل و 12 پاس گل ثبت کرد. این مهاجم در منچسترسیتی در 43 بازی شانزده گل زده و چهار پاس گل داده و در تیم ملی اسپانیا نیز در 21 بازی 12 گل ثبت کرده است.

4125