سومی لوا در آخرین لیست لو رفته برندگان توپ طلا!/ مهاجم لهستانی باز هم رکورد ثبت کرد

سومی لوا در آخرین لیست لو رفته برندگان توپ طلا!/ مهاجم لهستانی باز هم رکورد ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - پس از این که متئو مورتو اخیرا مدعی شد که لیونل مسی توپ طلای سال ۲۰۲۱ را به خود اختصاص داده و خود او و خانواده‌ اش نیز از این موضوع مطلع شده‌ اند، جوزپ پدرول و برخی دیگر از خبرگزاری‌ ها مدعی شده‌ اند لیست سه نفر ابتدایی این جوایز به ترتیب لیونل مسی، کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی بوده‌ اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، این اتفاقات در شرایطی رخ داده است که تا پیش از این از روبرت لواندوفسکی به عنوان یکی از مهم‌ ترین کاندیداهایی که دارای بالاترین شانس برای کسب این عنوان است، یاد می‌ شد اما اگر این ادعا درست باشد، مهاجم لهستانی حتی رتبه دوم این جوایز را هم کسب نکرده است!

همچنین طبق اخبار منتشر شده، سرمربی و مدیر ورزشی باواریایی ها به همراه مهاجم لهستانی، در تاریخ هشتم آذر ماه راهی مراسم اهدای توپ طلا خواهند شد. مراسم اهدای جایزه‌ی بهترین بازیکن سال دنیا چند روز دیگر برگزار می شود و مهاجم لهستانی بایرن مونیخ هم شانس خوبی برای دریافت آن دارد.

باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد برای نشان دادن حمایت کامل خود از مهاجمش، سرمربی و مدیر ورزشی باشگاه را نیز به همراه لواندوفسکی به این مراسم بفرستد. یولیان ناگلزمان، حسن صالح حمیدزیچ و روبرت لواندوفسکی دوشنبه در این مراسم حاضر خواهند بود.

از سوی دیگر، مهاجم لهستانی مونیخی ها اخیرا رکوردی ویژه و مخصوص در لیگ قهرمانان اروپا از خود به جای گذاشته است. در چهارچوب مسابقات شب پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ موفق شد با حساب دو بر یک دیناموکیف اوکراین را شکست دهد. گل اول این بازی توسط روبرت لواندوفسکی و به زیبایی هر چه تمام تر روی یک حرکت آکروباتیک به ثمر رسید.

لواندوفسکی با این گل موفق شد برای نهمین بازی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند. اگر چه در این زمینه، رکورد در اختیار کریستیانو رونالدو با گلزنی در یازده بازی پیاپی است، اما قاتل لهستانی یک رکورد ویژه دیگر نیز از خود به جای گذاشت.

گلزن لهستانی باواریایی ها به تنها بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بدل می شود که برای دو بار مختلف موفق به زدن گل در 9 دیدار پیاپی می شود. لواندوفسکی پیش تر در سال گذشته نیز به این رکورد رسیده بود.

9404