زرینچه: تا زمانی که خصوصی سازی انجام نشود اتفاق‌های خوب را در استقلال نخواهیم دید/ باید از استقلال حمایت شود

زرینچه:  تا زمانی که خصوصی سازی انجام نشود اتفاق‌های خوب را در استقلال نخواهیم دید/ باید از استقلال حمایت شود

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال باید خیلی جدی تر از حال حاضر در مسابقات شرکت کند.

به گزارش فوتبالی، در حاشیه مراسم تجلیل از سازندگان فوتبال جواد زرینچه به خبرنگار ما گفت: شما شک نکین که این لحظه‌ها باعث شادی ما می‌شود، پیشکسوت‌ها بر گردن ما حق دارند ما راه آن‌ها را ادامه دادیم و افتخار می‌کنیم اما متاسفانه شرایط طوری شده که یادی از آن‌ها نمی‌شود من خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد برای باشگاهی مثل شاهین، تهران جوان، برق، استقلال و پرسپولیس و باشگاه‌‌های دیگر به امید خدا تا پیشکسوت‌ها سالم و سرحال هستند از آن‌ها یاد کنیم این کار بسیار پسندیده بود و من تشکر می‌کنم از کسانی که این برنامه را اجرا کردند.

وی در خصوص شرایط تیم استقلل گفت: شرایط استقلال خوب است ولی شاید ایراداتی باشد که به نظر من تنها چیزی که الان از استقلال می‌توان گفت فقط باید حمایت شود تا در مسیر موفقیت و رقابت با تیم‌های دیگر موفق عمل کند.

وی در خصوص مدیریت جدید استقلال تصریح کرد: نه آقای آجرلو و نه شخص دیگر هر شخصی که بیاید احترام به ایشان واجب است تا زمانی که خصوصی سازی انجام نشود اتفاق‌های خوب را در استقلال نخواهیم دید امیدوارم که آقای آجرلو موفق باشند ولی بعید میدونم به این علت که خیلی از مسائل فوتبال دست ایشان نیست.

زرینچه در مورد شانس قهرمانی استقلال گفت: برای قهرمانی باید بجنگند تنها استقلال نیست تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و گل گهر و تیم‌های دیگر امسال انسجام خوبی دارند و برای اینکه استقلال بتواند خودش را در کورس حفظ کند باید خیلی جدی تر از حال حاضر در مسابقات شرکت کند.

وی ادامه داد: ترکیب ایده آل را باید آقای مجیدی پیدا کنند و اگر این اتفاق بیوفتد می‌توانند امیدوار باشند که استقلال در مسیر قهرمانی حرکت کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط فنی استقلال گفت: شاید به خاطر جابه‌جایی‌ها عدم هماهنگی وجود داشته باشد ولی من امیدوارم که با شناخت ترکیب استقلال از نظر فنی بهتر خواهد شد.

زرینچه در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی گفت: ما باید به قبل از دوران اسکوچیچ برگردیم، تیم ملی هم برای جام جهانی و هم برای جام ملت‌ها گرفتار بود آقای اسکوچیچ بهترین نتیجه را گرفتند اما اگر بخواهیم نگاهمان به جام جهانی و صعود به دور بعد باشه باید قرارداد محکمی با ایشان ببندند تا آقای اسکوچیچ با دلگرمی خیلی زیادی بتوانند اشخاصی را برای تیم ملی بیاورند که بتوانند کمک حال ایشان باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص حضور بازنشسته ها در فدراسیون فوتبال تاکید کرد:از نظر من ایرادی ندارد به این علت که ورزش صنعتی نیست هرچقدر افراد با تجربه تر باشند در مسایل فنی فدراسیون می‌توانند موفق‌تر باشند باید از تجربیات و استعدادهای گذشته فوتبال در این زمینه استفاده کنیم علت این که سال‌ها فوتبال ما مشکلات داشته بی‌برنامه بودن فدراسیون‌ بوده، به امید خدا این افراد جذب شوند و برای فوتبال ما برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: ما سال‌هاست درجا می‌‌زنیم و فوتبال ما برروی کاکل استعداد بازیکنانمون چرخیده است و مربی‌ها آنچنان تاثیرگذار نبودند ولی با برنامه ریزی خوب میان مدت و یا طولانی مدت شاهد اتفاقات خوبی در فوتبال ایران باشیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص حضور یک ساعته در باشگاه استقلال گفت: خیلی‌ها گفتند که فرزاد مجیدی دعوا کرده و یا هل داده است، این چیزها نبود واقعیت ماجرا این بود که آقای مجیدی خوشحال بودند من به یکی از دوستانم گفتم که میخواهم سرپرست استقلال بشوم اگر فرهاد علاقه مند است که من بیام اقای مجیدی گفته بودند خیلی خوشحال هستند ولی واقیعت این است که وقتی وارد باشگاه شدم شرایطی را دیدم که نه فرهاد مجیدی شرایطی بود که نمی‌شد کار انجام داد اگر تاثیر گذار نباشم حضور من فایده‌ای ندارد از من زمان استراماچونی خیلی ایراد گرفتند ما در پشت پرده تلاش می‌کردیم که شرایط تیم خوب باشد و حتی تیم به صدر جدول هم آمد ولی متاسفانه اتفاق‌هایی افتاد که هنوزم نمی‌دانیم چرا استراماچونی رفت و استقلال گرفتار شد من فقط شرایط را برای حضورم در استقلال مهیا نمی‌دانستم.

۴۱۵۴