دوشنبه؛ قرعه‌کشی جام جهانی باشگاه‌ها

دوشنبه؛ قرعه‌کشی جام جهانی باشگاه‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها روز دوشنبه 8 آذر برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی باشگاه ها روز دوشنبه 8 آذر در زوریخ سوئیس برگزار می شود. در این مراسم، سامانتا جانسون به همراه جان تری اسطوره چلسی و تیم ملی انگلیس مراسم قرعه کشی را برگزار خواهند کرد.

در مجموع هفت باشگاه در این رقابت ها حضور خواهند داشت که قرار است در اوایل سال 2022 در امارات متحده عربی برگزار شود و تاریخ دقیق برگزاری این تورنمنت نیز قبل از برگزاری مراسم قرعه کشی مشخص می شود.

تاکنون حضور چلسی انگلیس قهرمان اروپا، الهلال عربستان به عنوان قهرمان آسیا، الاهلی مصر قهرمان آفریقا، مونترری مکزیک قهرمان کونکاکاف، اوکلند سیتی نیوزیلند به عنوان نماینده اقیانوسیه پس از لغو لیگ قهرمانان اقیانوسیه، الجزیره به عنوان قهرمان امارات و میزبان این رقابت ها قطعی شده است. پس از برگزاری دیدار فینال جام باشگاه های آمریکای جنوبی میان فلامینگو و پالمیراس نیز نماینده این قاره مشخص می شود.

در مرحله نخست ابتدا تیم های الجزیره و اوکلند سیتی به مصاف هم می روند و تیم برنده راهی دور بعد می شود. در دور بعدی، 3 تیم الهلال، الاهلی و مونترری وارد پیکارها شده و بازی ها نیز پس از قرعه کشی مشخص می شود. با مشخص شدن برنده این دو دیدار، تیم ها راهی مرحله نیمه نهایی شده و تیم های چلسی و قهرمان جام باشگاه های آمریکای جنوبی نیز حریف خود را خواهند شناخت.

6641