فرصت‌سوزی عجیب نیمار که کار تیمش را در اروپا سخت کرد

فرصت‌سوزی عجیب نیمار که کار تیمش را در اروپا سخت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور در بازی پی اس جی مقابل منچسترسیتی روی یک صحنه یک موقعیت ایده آل را از دست داد که ممکن است همین فرصت سوزی در ادامه رقابت ها برای تیم پاریسی گران تمام شود و بهای سنگینی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، در هفته پنجم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پاریسن ژرمن و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را منچسترسیتی با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برد و توانست در این بازی به پیروزی برسد و هر سه امتیاز را به دست بیاورد و به عنوان تیم اول راهی دور بعدی شود و پی اس جی به عنوان تیم دوم صعود کند.

زمانی که بازی با نتیجه یک بر یک در جریان بود، نیمار جونیور یک فرصت تقریبا تک به تک را مقابل ادرسون، دروازه بان برزیلی منچسترسیتی به دست آورد و آن را به یک بغل پا از کنار دروازه به بیرون زد. نیمار اگر روی این فرصت دقت بیشتری به خرج می داد و آن را به گل تبدیل می کرد شاید در انتهای بازی نتیجه متفاوتی رقم می خورد چرا که پی اس جی از منچسترسیتی پیش می افتاد.

پی اس جی در صورت پیروزی در این بازی می توانست صدرنشین گروه شود و قرعه آسان تری به دست بیاورد اما اکنون به عنوان تیم دوم قرعه های سخت تری خواهد داشت و همین قضیه می تواند منجر به سخت شدن کار و یا شاید حذف پی اس جی در مرحله حذفی شود.

1470