ترکیب پرسپولیس در مصاف با صنعت نفت آبادان مشخص شد/ توپ پر یحیی در روز بازگشت هواداران

ترکیب پرسپولیس در مصاف با صنعت نفت آبادان مشخص شد/ توپ پر یحیی در روز بازگشت هواداران

پایگاه خبری فوتبالی- ششمین هفته از رقابت های لیگ برتر با دیدار خانگی پرسپولیس مقابل صنعت نفت در ورزشگاه آزادی پیگیری خواهد شد. دیداری که شاید پایانی بر ناکامی هفته های اخیر قرمز ها در مقابل تماشاچیان باشد.

به گزارش فوتبالی- در ششمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود. شاگردان یحیی گلمحمدی چند هفته‌ایست که رنگ پیروزی به خود ندیده‌اند و حال، حضور هواداران را به فال نیک می‌گیرند تا با کسب سه امتیاز رضایتمندی بسیاری ایجاد کنند.

پرسپولیس با ۷ امتیاز در رده هفتم و نفتی‌ها با ۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند.

یحیی گل محمدی در این دیدار بر خلاف دو بازی قبل از حامد لک درون دروازه استفاده کرده و رادوشویچ پس از دریافت سوپرگل از عقیل کعبی نیمکت نشین شده است.

از دیگر نکات قابل توجه ترکیب سرخ‌ها می‌توان به نیمکت نشینی سید جلال حسینی اشاره کرد تا با حضور مهدی عبدی، فرشاد فرجی، علی نعمتی و سعید آقایی در ترکیب ابتدایی، پرسپولیس به همان سیستم چهار دفعه خود رو بیاورد.

در خط هافبک نیز خبری از رضا اسدی نیست. او که طی دو هفته اخیر مورد انتقاد هواداران قرار گرفته بود، در این دیدار از روی نیمکت نظاره‌گر بازی خواهد بود تا احسان پهلوان جای بازیکن پیشین تراکتور را در ترکیب فیکس پرسپولیس بگیرد.

همچنین وحید امیری نیز از ابتدا به میدان می‌آید و در کنار مهدی ترابی در دو جناح راست و چپ پشت سر امید عالیشاه و عیسی آل کثیر خطوط تهاجمی ترکیب ۲-۴-۴ یحیی گلمحمدی را تشکیل می‌دهند.

۱۳۷۷