گزارش زنده / پرسپولیس 0 - 0 صنعت نفت آبادان

گزارش زنده / پرسپولیس 0 - 0 صنعت نفت آبادان

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی در جریان است. به گزارش وبسایت نود، تیم فوتبال پرسپولیس با بوژیدار، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، وحید امیری، مهدی طارمی و محسن مسلمان به میدان آمده است.

حسن هوری،محمد پور محمد،حسین بغلانی،علی عبداللّه زاده،گویی هیان کیم،حکیم نصاری،میلاد جهانی،فرشاد فرجی،محمد زیبر نیک نفس،مجتبی ممشلی و محمد شادکامعلیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت در این بازی غایب است و امید عالیشاه هم برای دومین بازی متوالی شروع بازی را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد.

دقایق حساس

دقیقه 8 : توپ همچنان در میانه میدان در جریان است و دو تیم محتاطانه بازی می‌کنند.

دقیقه 13:پرسپولیس پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه از راه دور را محسن مسلمان به شکل پاس به بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه رساند اما در نهایت کمک داور افساید اعلام کرد.

دقیقه 19: شوت زمینی مهدی طارمی از داخل محوطه جریمه را هوری به زیبایی برگشت داد و علیپور در برگشت با دروازه خالی مواجه شد و به شکلی عجیب توپ را به آسمان کوبید.

دقیقه 25: ارسال بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه روی سر مهدی طارمی فرود آمد که ضربه او از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه 29: شوت محسن مسلمان از داخل محوطه جریمه از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه 31: حسین ماهینی توپ را به محوطه جریمه نفت رساند و طارمی هم توپ را به علی علیپور پاس داد و شوت بی دقت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه 34: در یک شلوغی درون محوطه جریمه نفت آبادان شوت دیدنی کمال کامیابی نیا به تیرک عمودی دروازه صنعت نفت خورد.

دقیقه 45: شوت فنی مهدی طارمی از درون محوطه جریمه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 47: نفتی ها روی یک ضد حمله می توانستند روی دروازه پرسپولیس خطرساز شوند که تکل ماهینی مانع خلق موقعیت شد.

دقیقه 50: موقعیت عالی برای گلزنی طارمی توسط این بازیکن از دست رفت ، سانتر فوق العاده احمدزاده هم باعث گلزنی طارمی نشد.

دقیقه 51:طارمی در موقعیتی تک به تک با هوری ضربه ای آرام زد و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه 54: ارسال دیدنی ماهینیبا ضربه سر طارمی همراه شد و سوپر واکنش هوری مانع گلزنی سرخپوشان شد.

دقیقه 59: همکاری دو نفره علیپور و طارمی فرصت خوبی را در شش قدم نصیب طارمی کرد که ضربه این بازیکن از زاویه بسته با فاصله کم از دروازه به بیرون رفت.

 

2020