محمودزاده: ابطال مجوز موقت ۲ بازیکن خارجی استقلال را اطلاع داده بودیم

محمودزاده: ابطال مجوز موقت ۲ بازیکن خارجی استقلال را اطلاع داده بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر نقل‌وانتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران تأکید کرد، پیش از این ابطلال مجوز موقت دو بازیکن خارجی تیم استقلال را به باشگاه اطلاع داده بوده‌اند.

به گزارش فوتبالی، فریبرز محمودزاده در گفت‌و‌گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد ابطال مجوز موقت بازی دو بازیکن خارجی تیم استقلال اظهار داشت: سازمان لیگ همواره با همه باشگاه‌ها در چارچوب قوانین و مقررات همکاری می‌کند و به جهت احترام به هواداران و کمک قانونی به فوتبال نیز با وجود اینکه باشگاه استقلال ضمانت‌های بانکی لازم را برای استفاده از یامگا و ژستند ارائه نکرده بود، با این حال با مساعدت مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ، مجوز موقتی برای این دو بازیکن صادر شد تا باشگاه استقلال زمان برای ارائه ضمانت بانکی را در اختیار داشته باشد.

وی در ادامه افزود: در نهایت در تاریخ 22 آبان سازمان لیگ در نامه‌ای رسمی و محرمانه به باشگاه استقلال اعلام کرد که مجوز موقت و مشروط این دو بازیکن به دلیل عدم ارائه تضامین بانکی لغو شده است. حتی به صورت شفاهی نیز به عوامل باشگاه استقلال این موضوع یادآوری شد.

مدیر نقل‌و‌انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: باشگاه استقلال نسبت به تذکرهای قانونی سازمان لیگ بی‌توجهی کرد و در نهایت امروز (چهارشنبه) برای آخرین مرتبه سازمان لیگ در پاسخ به مکاتبه باشگاه استقلال به تاریخ 2 آذر که ساعت 15:45 به این سازمان ارسال شده است در نامه‌ای اعلام کردیم حق استفاده از این دو بازیکن خارجی خود را نخواهند داشت. این موضوع حتی از سوی مسئول و ناظر برگزاری مسابقه در سیرجان به اطلاع بیژن طاهری مدیر تیم استقلال رسید.

در حالی که فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال کوین یامگا و رودی ژستد را در ترکیب اصلی تیمش برای دیدار امروز (چهارشنبه) مقابل گل‌گهر سیرجان قرار داده بود، اما ناظر بازی اعلام کرد دو بازیکن خارجی استقلال نمی‌توانند امروز به میدان بروند. این مسئله باعث عصبانیت شدید مجیدی شد.

7474