ترکیب استقلال مقابل گل گهر دستخوش تغییر شد/ معادلات فرهاد بهم ریخت!

ترکیب استقلال مقابل گل گهر دستخوش تغییر شد/ معادلات فرهاد بهم ریخت!

پایگاه خبری فوتبالی-استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال درحالی به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود که ترکیب این تیم در مقایسه با بازی قبل، دستخوش تغییر و تحولاتی شده است.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال ایران با دیدار حساس گل گهر و استقلال وارد ایستگاه ششم خود خواهد شد. بازی ای که برای هردو تیم بدون باخت لیگ از اهمیت بالایی برخوردار است و ممکن است برنده دیدار را به عنوان صدرنشین معرفی کند.

فرهاد مجیدی همانند بازی قبل مقابل نساجی، بازهم علی رضا رضایی را درون دروازه آبی‌ها قرار داده. درخشش گلر جوان استقلال مقابل تیم قائمشهری موجب شد تا رشید مظاهری بازهم جزو مدعوین نباشد و سید حسین حسینی هم نیمکت نشین شود.

در خط دفاع عارف آغاسی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی حضور دارند. خط دفاعی که با حضور آغاسی بجای مرادمند، آرایش سه دفاعه مجیدی را شکل می‌دهند. عارف آغاسی که از فولاد راهی استقلال شده در هیچ یک از پنج دیدار قبلی برای آبی پوشان به میدان نرفته و نخستین حضورش را در ترکیب مجیدی تجربه می‌کند.

 از نقاط قوت استقلال هم می‌توان به همین خط دفاعی تیم اشاره کرد که تنها با یک گل خورده در لیگ جاری، از این حیث رکورد دار است.

سعید مهری و مهدی مهدی‌پور نیز دو هافبک دفاعی استقلال را سر و شکل می‌دهند. مهری این بار بجای آرش رضاوند پس از سه هفته غیبت در ترکیب به میدان آمده است.

متین کریم زاده نیز دیگر تغییر فرهاد مجیدی نسبت به بازی قبل است و او جای جعفر سلمانی را در ترکیب آبی‌ها گرفته است. کریم زاده نیز از دیگر بازیکنان تازه وارد استقلال است که تا کنون سابقه حضور در ترکیب این تیم را نداشته.

از دیگر نکات جالب توجه ترکیب آبی‌ها حضور رودی ژستد و کوین یامگا است که خبر از اعتماد مجیدی به عناصر خارجی خود می‌دهد. اما طبق اعلام سازمان لیگ مجوز حضور بازیکنان خارجی آبی‌ها در بازی صادر نشده و مجیدی لاجرم دست به تغییر زد و امین قاسمی نژاد و محمد آزادی را جایگزین این دو بازیکن کرد.

1377