واکنش وزیر ورزش به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس/ بهانه نیاورید

واکنش وزیر ورزش به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس/ بهانه نیاورید

پایگاه خبری فوتبالی- وزیر ورزش در واکنش به برخی صحبت‌ها وگلایه‌های مطرح شده از سوی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتایج فنی به وضعیت مدیریتی ارتباطی ندارد؛ لطفا بهانه نیاورید.

به گزارش فوتبالی، حمید سجادی در حاشیه مراسم هفته بسیج با تاکید بر اینکه بنده موظف هستم که در خدمت همه ورزش کشور باشم، گفت: من وزیر کل ورزش کشور هستم نه فقط وزیر پرسپولیس و استقلال.

وی در مورد گلایه‌های سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز تصریح کرد: در نشستی که با اعضای هیات مدیره داشتم از آنها خواستم تا در مورد وضعیت مدیرعامل این باشگاه فکر کنند و به من فکر و ایده بدهند، در مورد انتخاب مدیرعامل برای باشگاه و ادامه سرپرستی مجید صدری ایده بدهند، در مورد اینکه اصلاً صدری مدیرعامل شود یا مدیرعامل جدید انتخاب شود، طرح بدهند.

وزیر ورزش در عین حال تاکید کرد: خواهشم این است که مسائل فنی را به مسائل مدیریتی ربط ندهند. کجای دنیا دیده شده نتایج فنی به این موضوع ربط داده شده باشد که ما سرپرست داریم، اینها بهانه است.

سجادی همچنین به حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی که از دیدار تیم‌های استقلال و نساجی آغاز شد، اشاره کرد و گفت: وزیر بهداشت بابت اینکه هواداران استقلال در دیدار اخیر تیم شان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند و کاملاً نزدیک به هم نشسته بودند، گلایه کرد. قاعدتاً اگر این روند ادامه داشته باشد برای دیدارهای آتی مجدد در ورزشگاه بسته می‌شود.

7474