صحبت‌های مربی اینتر قبل از بازی با شاختار/ اینزاگی از حالا به فکر بازی با رئال‌مادرید است!

صحبت‌های مربی اینتر قبل از بازی با شاختار/ اینزاگی از حالا به فکر بازی با رئال‌مادرید است!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی نراتزوری در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با شاختار دونتسک حاضر شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر پیش از مصاف با شاختار دونتسک اوکراین در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در نشست خبری شرکت کرد. اینزاگی در این نشست به وضوح بیان کرد که از حالا به فکر بازی آخر مرحله گروهی مقابل رئال مادرید در اسپانیاست و تمام برنامه های خود برای دیدار برابر تیم اوکراینی را بر اساس مسابقه آخر با کهکشانی های مادریدی تنظیم کرده است:

"یکشنبه بازی خوبی داشتیم و موفق به شکست ناپولی که بهترین خط دفاعی اروپا را دارد، شدیم. می دانیم که در بازی فردا همه چیز در دستان خودمان است. پس از دو پیروزی مقابل شریف، به این جا رسیده ایم و می دانیم که قرار است با تیمی بازی کنیم که یک سرمربی فوق العاده دارد. این تیم، کار ما را در بازی رفت دشوار کرد، بنابراین فردا باید خوب و سازمان یافته کار کنیم. می دانیم این بازی اهمیت زیادی دارد چرا که صعود به دور حذفی، یکی از اهداف ماست. مسابقه ای تعیین کننده خواهیم داشت زیرا آخرین بازی ما در مادرید مقابل رئال، دیداری ساده نخواهد بود و سعی کردیم برای مسابقه فردا با شاختار طوری برنامه ریزی کنیم که با آمادگی کامل برای بازی آخر به اسپانیا برویم و به بهترین شکل آماده آن مسابقه شویم. در بازی رفت، فرصت های گلزنی زیادی خلق کردیم و فقط نیاز داشتیم قاطع تر و خوش شانس تر باشیم. به یاد دارم که بارلا تیر دروازه را به لرزه درآورد و ژکو و لائوتارو نیز موقعیت های خوبی داشتند. فکر می کنم فقط وقتی که در ایجاد موقعیت خوب عمل نمی کنیم باید نگران شد. شاختار توپ را بیشتر در اختیار داشت اما به اندازه ما فرصت گلزنی خوب ایجاد نکرد. این تیم را به خوبی می شناسم زیرا اغلب در مقابل مربی آن ها قرار گرفته ام. دی زربی در جا انداختن سریع فلسفه اش در شاختار که بازیکنانی عالی و تکنیکی دارد، خوب عمل کرد."

سرمربی افعی ها درباره سنسی هم گفت:

"بازیکنانی را در اختیار دارم که به خوبی کار می کنند. اکنون سانچز و دی فرای را در اختیار نداریم و امیدواریم این دو بازیکن مهم ما، هر چه سریع تر بهبود پیدا کنند. سایر بازیکنان نیز در حال فرستادن سیگنال های مهمی به من هستند. این طبیعی است که باید انتخاب هایی کنم و فکر می کنم همه بازی کرده اند؛ برخی کمتر و برخی بیشتر. سنسی نیز مثل سایرین به خوبی کار می کند و فرصت بازی خواهد داشت. تا کریسمس بازی های زیادی داریم و او به همراه سایر بازیکنان، سهم خود را در کمک به ما خواهند داشت."

اینزاگی در خصوص مصدومان نراتزوری هم گفت:

"روز یکشنبه مشکلاتی داشتیم زیرا بارلا و کورئا درخواست کردند که تعویض شوند؛ در حالی که ژکو نیز کاملا آماده نبود. مطمئناً سانچز و دی فرای فردا در دسترس نیستند و امیدوارم بقیه بهبود پیدا کنند. من فکر می کنم یک روند رشد وجود دارد و ما در مسیر درستی هستیم اما راه هنوز طولانی است؛ زیرا فکر می کنم هر مربی، ایده های خود را دارد. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در محیط عالی اینتر، از همان روز اول مورد استقبال قرار گرفتم. من سعی می کنم ایده خود را در تیم جا بیندازم و در چهار ماهی که این جا حضور دارم، یک مسیر عالی را طی کرده ایم. پیروز شدن مقابل ناپولی، اعتماد به نفس زیادی به ما می دهد زیرا تا قبل از آن نتوانسته بودیم در مسابقه ای بزرگ به برتری برسیم."

9404