نامداری: تعداد مصاحبه‌های رضایی بعد از یک بازی زیاد بود/ فکر می‌کنم یکی از دروازه‌بان‌های استقلال جدا می‌شود

نامداری: تعداد مصاحبه‌های رضایی بعد از یک بازی زیاد بود/ فکر می‌کنم یکی از دروازه‌بان‌های استقلال جدا می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن و مربی اسبق دروازه‌بان‌های استقلال اعتقاد دارد یکی از سه دروازه‌بان این تیم، احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، اشکان نامداری در خصوص شرایط استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و یکم اظهار داشت: شرایط نسبت به سالهای قبل به خصوص از نظر مدیریت خیلی بهتر شده است زیرا همین کادرفنی در گذشته هم بوده‌اند اما آنقدر گرفتاری و مشکلات دیده می‌شد که حد نداشت. با آمدن آقای آجورلو به نظر می‌رسد یک آرامشی در استقلال برقرار شده و آقای بیژن طاهری هم به عنوان سرپرست تمام تلاشش را می‌کند.

مربی اسبق استقلال در مورد حضور همزمان سه دروازه‌بان آماده در این تیم بیان کرد: داشتن سه دروازه‌بان آماده دغدغه شیرینی برای کادر فنی محسوب می شود اما نیاز به یک مدیریت و سیاست دارد که در طول فصل مشکلی ایجاد نشود و هر کدام از این سه دروازه‌بان، در هر زمان که کادر فنی به آنها نیاز داشت، در نهایت آمادگی به تیمشان کمک کنند.

او تصریح کرد: در دوران وینفرد شفر ما دو دروازه‌بان آماده یعنی رحمتی و حسینی را در اختیار داشتیم و طبیعتا به دروازه‌بان سوم تیم بازی نرسید. در آن مقطع دغدغه ما این بود که از کدامیک از گلرهایمان استفاده کنیم اما الان سه دروازه‌بان داریم و اگر آقای مجیدی قصد دارد از هر سه دروازه‌بانش در طول فصل استفاده کند باید مراقب مسائل حاشیه‌ای و حفظ آمادگی هر سه بازیکن باشد.

نامداری در مورد عملکرد رضایی در بازی برابر نساجی و تعریف و تمجید های صورت گرفته از این بازیکن عنوان کرد: قطعا رضایی از نظر فیزیک بدنی، پتانسیل بالایی دارد و قبل از شروع فصل هم مجیدی خیلی از او تعریف کرد. با یک بازی نمی‌شود بررسی دقیقی درباره عملکرد او داشت به خصوص که استقلال تیم بزرگی است و با یک اشتباه همه چیز تغییر می‌کند.

نامداری توصیه ویژه‌ای به دروازه‌بان جوان استقلال دارد: به رضایی توصیه می‌کنم که خیلی مواظب باشد. تعداد مصاحبه هایش بعد از یک بازی خیلی زیاد است. اینجا پیکان و تیمهای دیگر نیست و کوچکترین اشتباه به بدترین شکل ممکن نمود پیدا می‌کند. او باید خوب تمرین کند و از مظاهری و حسینی موارد مختلفی را یاد بگیرد همانطور که حسینی از رحمتی نکات زیادی یاد گرفت.

از نامداری درباره این پرسیدیم که طی روزهای گذشته برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی کرده‌اند که در صورت ادامه اعتماد مجیدی به علیرضا رضایی، شاید یکی از دو دروازه‌بان دیگر استقلال از این تیم جدا شود. پاسخ او را بخوانید: من از فکر فرهاد مجیدی اطلاع ندارم. شاید او هنوز دروازه‌بان شماره یک تیمش را پیدا نکرده و شاید هم به دنبال استفاده از سیستم چرخشی برای دروازه‌بان‌های تیمش استفاده کند هر چند که این کار با داشتن سه گلر کار راحتی نیست. وقتی تو دو دروازه‌بان در تیمت داری، می‌توانی به دروازه‌بان دوم تیمت در جام حذفی یا بازیهای سبک‌تر بازی دهی اما امکان چنین کاری در استقلال وجود ندارد. از دید من، یکی از سه گلر استقلال احتمالا با این شرایط از استقلال جدا خواهد شد هر چند که مجیدی باید این مساله را با کمک بهزاد غلامپور مدیریت کند.

دروازه بان اسبق آبی‌های پایتخت در مورد جدال حساس گل گهر و استقلال بیان کرد: بازی کردن با تیمهایی که آقای قلعه‌نویی مربی‌اش باشد سخت است. تیمهای او هیچگاه از پیروزی و دوندگی سیر نمی‌شوند. البته که گل گهر هم کار راحتی جلوی استقلال ندارد. هر دوتیم رقبای سرسختی برای یکدیگر هستند و هر تیمی که از تک موقعیتها استفاده کند، می‌تواند برنده بازی باشد درباره استقلال بد نیست به این نکته اشاره کنم که تیمی که در 5 بازی یک گل می‌خورد از نظر ساختار دفاعی، وضعیت بسیار خوبی دارد.

نامداری در مورد آیتم شب گذشته برنامه فوتبال برتر که در آن چهره چند هوادار استقلال در حال استعمال دخانیات پخش شد هم گفت: دلیل این کار واقعا چه بود؟ کسانی که گناهکار هستند، قتل کرده اند یا سرقت انجام داده اند را شطرنجی میکنند اما چهره دو جوان که شاید اولین یا آخرین مرتبه‌ای بوده که سیگار کشیده‌اند را نشان دادند. ممکن است با پخش این آیتم زندگی این هواداران دچار مشکل شود و نگاه‌ها به آنها تغییر کند. این کار، حرکت قشنگی نبود.

9697