اعلام لیست پی‌اس‌جی مقابل منچسترسیتی؛ راموس در کنار مسی

اعلام لیست پی‌اس‌جی مقابل منچسترسیتی؛ راموس در کنار مسی

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید برای اولین بار در لیست پی اس جی برای بازی روز چهارشنبه مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، این مدافع آندلوسی از روز 5 می و فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی در میادین فوتبال دیده نشده بود و مصدومیت هایش به شکل مداوم تشدید می شدند اما به نظر می رسد که مشکلات بازیکن اسپانیایی بالاخره به پایان رسیده و این بازیکن به بازگشت نزدیک شده است.

راموس در ماه ژولای در حالی راهی پاریس شد که هدفش کسب اولین قهرمانی تاریخ پی اس جی در اروپا بود.راموس تا همین دو هفته پیش نتوانسته بود با پی اس جی تمرین کند چرا که مصدومیت شدیدش مانع از حضورش در رئال مادرید و همچنین تیم ملی اسپانیا در یورو شده بود. این بازیکن حالا و در فاصله پنج ماه پس از انتقال به پی اس جی بالاخره برای اولین بار در لیست قرار گرفته و شاید در بازی مقابل سیتی اولین دقایقش را در تیم جدیدش داشته باشد. البته رسانه های فرانسوی می گویند که راموس اولین بازی خود در پی اس جی را یکشنبه در سن اتین در هفته پانزدهم لیگ فرانسه خواهد داشت و بعید است که در بازی سختی نظیر منچسترسیتی شانس بازی کردن را به دست بیاورد.

لیست پی اس جی برای سفر به منچستر بدین شرح است: کیلور ناواس، جیانلوئیجی دوناروما، اشرف حکیمی، پرسنل کیمپمبه، سرجیو راموس، مارکینیوش، وراتی، امباپه، پاردس، ایکاردی، نیمار، دی ماریا، دنیلو، داگبا، واینالدوم، آندر هررا، عبدو دیالو، تیلو کهرر، نونو مندس، ادریسا گوئی، دینا ابیمبه، مسی، فرانچی.

رافینیا، درکسلر و لتلیه به علت مصدومیت از لیست خط خورده اند و برنات، ریکو، کورزاوا، بیتشیابو، آلو، غربی و بیتومازالا با نظر کادر فنی.

4125