خط خوردن یکی از گزینه‌های سرمربیگری منچستریونایتد

خط خوردن یکی از گزینه‌های سرمربیگری منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی آژاکس و یکی از کاندیداهای سرمربیگری در منچستریونایتد، صراحتا تاکید کرد که فعلا تمام تمرکزش روی آژاکس است و اصلا قصد هدایت کردن تیم انگلیسی را ندارد. 

به گزارش فوتبالی، سرانجام روز گذشته سران منچستریونایتد تصمیم گرفتند تا پس از شکست تحقیر آمیز 4-1 مقابل واتفورد، اوله گونر سولشر را از کار برکنار کنند. این سرمربی نروژی ماه به شدت بدی را در الدترافورد سپری کرد. او در برابر دو رقیب دیرینه شیاطین سرخ، یعنی لیورپول و منچسترسیتی به ترتیب با نتیجه پنج بر صفر و دو بر صفر در الدترافورد شکست خورد تا خشم هواداران این تیم را، بیش از پیش برانگیزد و دیگر کسی خواستار نشستن او روی نیمکت منچستریونایتد نباشد. 

به نقل از مارکا، بعد از برکناری سولشر، اسم تن هاگ سرمربی بادانش آژاکس بر سر زبان‌ها افتاد، اما او به ESPN گفت: " من روی تیمم تمرکز کرده‌ام. پرسیدن چنین سوال‌هایی عجیب است، زیرا من چیزی درباره این موضوع نشنیده‌ام و نمی‌خواهم راجع به آن فکر کنم. فعلا هیچ قصدی برای ترک آژاکس و رفتن به تیم دیگری ندارم." 

به جز تن هاگ، اسامی دیگری همچون زین الدین زیدان، براندان راجرز و مائوریسیو پوچتینو به چشم می‌خورد، اما گزارشات حاکی از آن است که همسر زیدان مانع از قبول کردن پیشنهاد شیاطین سرخ خواهد شد. 

4416