سوال روز؛ تصمیم گل‌محمدی درباره شماره 8 چیست؟

سوال روز؛ تصمیم گل‌محمدی درباره شماره 8 چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا هافبک پرسپولیس مقابل نفت آبادان نیمکت نشین خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی،رضا اسدی که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد به جز 2 بازی اول پرسپولیس در لیگ مقابل فولاد و نساجی که موفق به گلزنی و دادن پاس گل شد دیگر نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد تا زمزمه‌هایی مبنی بر نیمکت نشینی او مقابل نفت آبادان به گوش برسد.

رضا اسدی که در پرسپولیس جانشین احمد نوراللهی شده است این روزها بیشتر از همه بازیکنان این تیم تحت فشار است و از دید منتقدانش، او هنوز با روزهای اوجش فاصله دارد.

ابراهیم اسدی هافبک دفاعی دهه 80 قرمزها امروز در گفت‌و‌گویی با انتقاد از سبک بازی اسدی گفته که او انتظارات را برآورده نکرده و یا توجیه نمی‌شود یا در پستی بازی می‌کند که نمی‌تواند توقعات کادر فنی را برآورده کند.

اسدی که پرسروصداترین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی بود، هنوز نتوانسته خودش را با شرایط تیم جدیدش وفق دهد و به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی این موضوع، مقایسه او با احمد نوراللهی باشد.

از طرف دیگر، میلاد سرلک هم هنوز نتوانسته نمایش فصل گذشته‌اش را در پرسپولیس تکرار کند و حالا باید دید با ادامه این روند چه شرایطی در انتظار زوج اسدی و سرلک خواهد بود.

امروز یکی از روزنامه‌ها به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد داده بود که شماره 8 تیمش را به خط دفاعی ببرد و از او به عنوان یکی از مدافعان تیمش استفاده کند تا کمال کامیابی‌نیا بتواند به ترکیب اصلی برگردد. حالا باید منتظر بازی با صنعت نفت بود و دید که گل‌محمدی چه تصمیمی درباره رضا اسدی خواهد گرفت.

7655