تمجید مربی اینتر از لائوتارو در پی تحمیل اولین باخت فصل به ناپولی/ چرا هاکان تعویض شد؟

تمجید مربی اینتر از لائوتارو در پی تحمیل اولین باخت فصل به ناپولی/ چرا هاکان تعویض شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال تحمیل نخستین شکست فصل به شاگردان لوچیانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی نراتزوری در خصوص مسائل مختلف دیدار حساس تیمش مقابل ناپولی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه تلویزیونی DAZN، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر شب گذشته موفق شد نخستین شکست فصل جاری سری آ ایتالیا را به تیم ناپولی صدرنشین تحمیل کند. صحبت های اینزاگی پس از دیدار با ناپولی را می خوانید:

"این یک بازی مهم و کلیدی برای فصلمان بود و از حالا به مهم ترین بازی این فصل خود با شاختار که سه روز دیگر برگزار می شود، فکر خواهیم کرد. شایسته این برد مقابل یک تیم عالی بودیم. ما در بازی های بزرگ قبلی هم تا آستانه کسب پیروزی رفته بودیم؛ بنابراین در طول هشت دقیقه وقت اضافه، اندکی ترس در پایان مسابقه، اجتناب ناپذیر بود. اما موفق شدیم با تلاشی که انجام دادیم، نتیجه را حفظ کنیم. بازی مقابل ناپولی همیشه سخت است زیرا از نظر مالکیت توپ، آن ها بیشترین میانگین را در سری آ دارند؛ بنابراین می‌ دانستیم که باید شجاع باشیم و بیشتر توپ را حفظ کنیم. این تنها راهی بود که می توانستیم این بازی را ببریم و همه چیز طبق برنامه پیش رفت. شرایط سختی بود زیرا بعضی بازیکنان مشکل بدنی داشتند و بعضی ها سفرهای طولانی انجام داده بودند. ادین ژکو نیز در بهترین فرم خود نبود؛ در حالی که خواکین کورئا هم کمی احساس درد داشت وگرنه او را تعویض نمی کردم. در بین مهاجمین، فقط ساتریانو را در اختیار داشتم و او در مدت کم حضورش در زمین، خوب کار کرد. صبح روز مسابقه لائوتارو، پریشیچ و هاکان تمرینات پنالتی انجام دادند و همگی موفق بودند و گفتم بین خودتان تصمیم بگیرید!"

اینزاگی در مورد عملکرد ستاره ترک تبار نراتزوری نیز گفت:

"هاکان در حال حاضر در فرم بسیار خوبی است و یک بار دیگر نشان داد که شخصیت فوق‌ العاده ای دارد زیرا با توجه به این که عقب افتاده بودیم، موقع پنالتی فشار وجود داشت. هاکان کارت زرد داشت وگرنه او را تعویض نمی کردم. ما باید به این روند خود ادامه دهیم و نیاز داریم در سری آ و در لیگ قهرمانان نیز عملکرد خوبی داشته باشیم؛ زیرا هواداران ما مستحق این هستند که ببینند تیمشان دوباره پس از مدت ها به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود می کند. روز چهارشنبه فرصتی عالی داریم. از آن جا که چند مصدوم در تیم وجود دارند، در بهترین شرایط نیستیم اما در حال حاضر، همه تیم ها چنین وضعیتی را تجربه می کنند."

گلزنی مجدد لائوتارو مارتینز پس از هشت بازی؟

"قبلا هم گفتم که هرگز نگران نیستم زیرا او در موقعیت‌ های گلزنی قرار می گیرد. نگرانی باید وقتی باشد که در موقعیت قرار نمی گیرد. خودم نیز یک مهاجم بودم و می دانم که توپ گاهی اوقات نمی خواهد وارد دروازه شود اما او همیشه آرام بوده است. مارتینز عاشق بازی در این باشگاه است و مقابل ناپولی هم یک گل عالی زد."

9404