چه کسی ترکیب پرسپولیس و استقلال را لو می‌دهد؟

چه کسی ترکیب پرسپولیس و استقلال را لو می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - این هفته لو رفتن ترکیب استقلال ۲۴ ساعت قبل از بازی با نساجی سوژه شد و قبلاً هم چند بار در ترکیب پرسپولیس روزهای قبل از بازی لو رفته بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، برای رسانه‌ها و فوتبالدوستان ترکیب پرسپولیس و استقلال از جذابیت‌های فراوانی برخوردار است و خیلی‌ها دوست دارند روزهای قبل از بازی و یا زودتر از زمان رسمی که ترکیب دو تیم اعلام می‌شود، ترکیب تیم محبوب شان را بدانند در همین راستا رسانه‌ها هم سعی می کنند از طرق مختلف ارنج احتمالی تیم‌ها را پیدا کنند و به قول معروف این ترکیب را با کمترین ایراد در سایت یا روزنامه خود منتشر کنند.
چند ماه قبل بود که بحث جاسوس در پرسپولیس داغ شد و برخی گفتند ترکیب این تیم یکی دو روز قبل از مسابقات در اختیار برخی از سایت‌های خاص قرار می‌گیرد. این داستان در تیم ملی هم مطرح شد و ۴۸ ساعت قبل از بازی با سوریه خیلی‌ها می‌دانستند که امیر عابدزاده جانشین علیرضا بیرانوند می‌شود. حالا هم نوبت استقلال شده تا به دنبال جاسوس باشد چرا که عنوان شده ترکیب استقلال مقابل نساجی ۲۴ ساعت قبل از بازی در اختیار یکی از سایت‌ها قرار گرفته بود.

البته وقتی رشید مظاهری از لیست استقلال خط خورد قابل پیش بینی بود که شاید مجیدی بالاخره به علیرضارضایی اعتماد کند اما با این حال رسانه‌ها خبر از برخورد مجیدی با جاسوس استقلال دادند و این طور عنوان شد که اگر فرهاد این جاسوس را پیدا کند حتماً با او برخورد خواهد کرد. اما واقعیت چیست؟ به طور طبیعی خیلی وقتها بازیکنان زودتر از خبرنگاران متوجه ترکیب احتمالی می‌شوند و یک بازیکن خودش می‌داند که مثلاً در فلان بازی در ترکیب هست یا نه؟ گاهی اوقات بازیکنان ذخیره تیم‌ها ترکیب را لو می‌دهند و گاهی حتی نفرات اصلی به خبرنگاران نزدیک خود خبر می‌دهد که قرار است چه کسانی بازی کنند.

در یک مورد خاص بازیکن سرشناس و اصلی یک تیم برای یک خبرنگار وویس فرستاد و اعلام کرد که فردا بازی نمی‌کند آن خبرنگار هم خبر بازی نکردن ستاره مورد نظر را به عنوان تیتر اختصاصی در اختیار سایت خود قرار داد اما مسئله اینجاست که مربیان تیم‌ها معمولاً به این قبیل اخبار خیلی حساس هستند و دوست ندارند ترکیب تیمشان زودتر از حد مقرر لو برود. آنها حتی تمرینات تیم‌ها را هم پشت درهای بسته برگزار می‌کنند و اجازه فیلمبرداری به دوربین اختصاصی باشگاه‌ را هم نمی‌دهند. در چنین شرایطی این که ترکیب موردنظرشان ۲۴ ساعت یا ۴۸ ساعت قبل از بازی لو برود، بدترین اتفاق ممکن برای آنها است.

1470