لحظه اولین گل مسی در لیگ فرانسه و خوشحالی ویژه او(عکس)

لحظه اولین گل مسی در لیگ فرانسه و خوشحالی ویژه او(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهاردهم از رقابت های لیگ فرانسه، پاریسن ژرمن به مصاف نانت رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و این تیم را شکست دهد و شاگردان مائوریسیو پوچتینو هر سه امتیاز این دیدار را به دست آوردند.

به گزارش فوتبالی، اما اتفاق ویژه ای که در این دیدار رخ داد، گلزنی لیونل مسی مقابل برای اولین بار در لیگ فرانسه برای پی اس جی بود. فوق ستاره آرژانتینی موفق شد در دقیقه 87 این بازی روی پاس کیلیان امباپه با یک شوت کات‌دار تماشایی دروازه نانت را باز کند و بدین ترتیب گل سوم تیمش را به ثمر برساند. این گل اولین گل لیونل مسی در لیگ فرانسه بود چرا که او تاکنون موفق به گلزنی در این رقابت ها نشده بود. مسی پس از این به ثمر رساندن این گل خوشحالی ویژه پس از گل خود را انجام داد و بدین ترتیب یک قاب ماندگار از لیونل مسی پس از انجام اولین شادی گل در لیگ فرانسه ثبت شد.

مسی تا پیش از این برای پی اس جی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی و لایپزیش گلزنی کرده بود اما در لوشامپیونه گلی نزده بود که در نهایت در بازی مقابل نانت در ورزشگاه پارک ده پرنس این کار را انجام داد و توانست طلسم خود را بشکند و اولین گلش را در لیگ فرانسه به ثمر برساند.

1470