6 سرمربی اخیر بارسلونا در اولین دربی خود چه نتیجه‌ای گرفتند؟

6 سرمربی اخیر بارسلونا در اولین دربی خود چه نتیجه‌ای گرفتند؟

پایگاه خبری فوتبالی - امشب (شنبه) از ساعت 23:30 به وقت ایران دیدار حساسی در ورزشگاه نیوکمپ در رقابت های لالیگا برگزار می شود و آن هم دیدار بارسلونا و اسپانیول در هفته چهاردهم از رقابت های لالیگا است و باید دید که در این دربی کاتالونیا چه نتیجه ای به دست خواهد آمد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز که به تازگی به عنوان سرمربی بارسلونا برگزیده شده است، اکنون اولین بازی خود را در این تیم برگزار خواهد کرد و باید دید که ژاوی در اولین بازی خود به عنوان سرمربی بارسلونا چه نتیجه ای خواهد گرفت. اولین بازی ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا مقابل اسپانیول و در دربی کاتالونیا است. نتایج 6 سرمربی اخیر بارسلونا یعنی از پپ گواردیولا به بعد را در اولین دربی کاتالونیایی که داشتند، یعنی همان اولین بازی خود مقابل اسپانیول، بررسی می کنیم.

گواردیولا اولین دربی خود را با نتیجه 2 بر 1 برد، تیتو ویلانوا مقابل اسپانیول در اولین باری که با این تیم مواجه شد با نتیجه 4 بر 0 به پیروزی رسید، تاتا مارتینو در شرایط مشابه با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید، لوئیز انریکه با نتیجه 5 بر 1 اسپانیول را در اولین تقابل با این تیم شکست داد. ارنستو والورده در شرایط مشابه با نتیجه 5 بر 0 به پیروزی رسید. کیکه ستین هم با یک گل اسپانیول را شکست داد.

در واقع هر 6 سرمربی اخیر بارسلونا که با اسپانیول روبرو شدند، اولین بازی خود مقابل این تیم را با پیروزی پشت سر گذاشتند و باید دید که ژاوی چه عملکردی خواهد داشت. گفتنی است که رونالد کومان در دوران حضورش در بارسلونا با اسپانیول روبرو نشد.

1470