پرسپولیس و کالدرون؛ گذری به راه‌های نرفته

پرسپولیس و کالدرون؛ گذری به راه‌های نرفته

پایگاه خبری فوتبالی- مسئولان باشگاه پرسپولیس مطالبات سرمربی اسبق خود را پرداخت کرده‌اند اما هنوز این پول به طور کامل به حساب «گابریل کالدرون» ننشسته تا همچنان پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه در مقطعی حساس بسته باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از ماه‌ها تلاش توانستند مبلغ مطالبات گابریل کالدرون سرمربی اسبق آرژانتینی این باشگاه را تهیه کنند و از دو هفته پیش ارسال مطالبات به حساب این مربی و دستیارش خواکین آغاز شده است اما هفته هنوز این پول به صورت کامل به حساب این مربی ننشسته است.

نکته ویژه در این میان این است که باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی در گرو پرداخت پول کالدرون و خواکین است. پرسپولیس فرصت زیادی را در نقل و انتقالات به خاطر بسته بودن پنجره از دست داد. این در حالی بود که به عقیده خیلی از کارشناسان پرسپولیس نیاز مبرم به جذب یک مهاجم و حتی یک هافبک بازی‌ساز خارجی داشت.

در این میان نیز دو ملی پوش تاجیکستانی نیز برای حضور در پرسپولیس حدود دو هفته‌ای است که در تهران هستند اما در آستانه هفته ششم و شروع دوباره لیگ هنوز قرارداد آنها نیز منعقد نشده است و این بازیکنان هم بلاتکلیف هستند. به همین خاطر این ۲ بازیکن حتی دیدار با مس رفسنجان را از دست دادند.

با این حال نکته ویژه این است که چرا با وجود گذشت حدود ۲ هفته از اعلام آغاز انتقال پول به حساب این مربی و دستیارش هنوز دریافت پول به صورت کامل اعلام نشده است.

این مرتبه اولی نیست که پرسپولیس با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کند و بارها در پرونده‌هایی مانند پرونده برانکو و دستیارانش، ماریو بودیمیر با مشکل انتقال پول مواجه بوده اما معلوم نیست مسوولان باشگاه از چه طریقی اقدام کرده‌اند که روند انتقال پول به حساب کالدرون طولانی شده است.

نکته مهم این است که هر چند دیر اما مطالبات کالدرون و خواکین به آنها پرداخت شده است و این پرونده نیز دیر یا زود بسته می‌شود اما پرسپولیس در آستانه یک دیدار حساس از حضور دو بازیکن جدید خارجی خود محروم ماند.

تیم فوتبال پرسپولیس که هم اکنون با ۸ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ قرار دارد، در سه دیدار اخیر خود تنها توانسته دو امتیاز کسب کند. سرخپوشان روز گذشته نیز با تساوی یک بر یک برابر مس رفسنجان متوقف شدند.

۴۱۵۴