استقلال - نساجی تحت تاثیر درخشش دو علیرضا!(عکس)

استقلال - نساجی تحت تاثیر درخشش دو علیرضا!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان‌های استقلال و نساجی چهره‌های ویژه بازی دو تیم بودند.

به گزارش فوتبالی، از علیرضا حقیقی شروع کنیم که بالاخره توانست جلوی استقلال کلین‌شیت کند. او که پیش از این و در هیچکدام از تقابل‌هایش مقابل استقلال نتوانسته بود دروازه تیمش را بسته نگه دارد، شب خوبی را جلوی شاگردان مجیدی تجربه کرد که اوج آن دبل سیو او در دقیقه 28 بود که اجازه گلزنی به مرادمند و رودی ژستد را نداد.

اولین کلین‌شیت حقیقی مقابل استقلال یک یادگاری هم روی زانوی او گذاشت و بعد از برخورد شدید او با رودی ژستد که از دید دوربین علیرضا زینلی دور نمانده، با زانوی بانداژشده ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

آنطرف میدان هم علیرضا رضایی که روی کاغذ در حضور سیدحسین حسینی و رشید مظاهری، شانسی برای رسیدن به ترکیب اصلی استقلال داشت، در اولین بازی‌اش برای این تیم نمایش خوبی داشت که اوج آن به دقیقه 85 برمی‌گشت که در شرایطی که علی آل کثیر با دروازه‌بان استقلال تک به تک شده بود، رضایی به مهاجم نساجی اجازه نداد از این موقعیت استفاده کند تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه، دروازه‌بان جوان تیمشان را تشویق کنند. 

حقیقی که از حضورش در ترکیب اصلی نساجی مطمئن است و حالا رضایی هم با نمایشش جلوی نساجی، کار حسینی و مظاهری برای بازگشت به دروازه استقلال را سخت خواهد کرد.

1984