صحبت‌های سرمربی منچستریونایتد پیش از دیدار مقابل واتفورد

صحبت‌های سرمربی منچستریونایتد پیش از دیدار مقابل واتفورد

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونر سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد اعتراف کرد که نمایش‌های اخیر آن‌ها اصلا رضایت بخش نبوده، اما فکر نمی‌کند که شغلش در خطر باشد. 

به گزارش فوتبالی، رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند که گروهی از بازیکنان منچستریونایتد، دیگر به سولشر و توانایی‌هایش اعتمادی ندارند. شیاطین سرخ در ماه اخیر متحمل شکست‌های سنگین 0-5 مقابل لیورپول و 0-2 مقابل منچسترسیتی در الدترافورد شدند و همین موضوع سبب شد تا صبر هواداران یونایتد از سولشر بریز شوند و خواستار خروج او باشند. 

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، روز شنبه شیاطین سرخ به مصاف کلودیو رانیری و واتفورد خواهند رفت. سولشر در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "می‌دانیم که عملکرد بد اخیرمان باعث شده تا تحت فشار زیادی باشیم، اما باید از این فشار نهایت استفاده را ببریم. این فشار باید مارا به تیم بهتری تبدیل کند و بازیکنان در بالاترین سطح بازی کنند. بازیکنان، کادرفنی و کلیه اعضای باشگاه در حال تلاش برای رسیدن به یک هدف هستند و آن هم، بالاتر بردن سطح کیفی تیم و کسب نتایج بهتر است. ذهنیت ما تغییر نکرده است. بازیکنان عاشق فوتبال بازی کردن و بردن هستند. 13 روز پیش بازیکنان از الدترافورد رفتند و کسی خوشحال به نظر نمی‌رسید، اما می‌توانیم در بازی فردا یک سری چیزها را ثابت کنیم."

4416