خاتون بم چهار - هیأت فوتبال البرز صفر/ جشنواره گل با دبل زهرا قنبری

خاتون بم چهار - هیأت فوتبال البرز صفر/ جشنواره گل با دبل زهرا قنبری

پایگاه خبری فوتبالی- هفته دوم از رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان با گلباران البرزی‌ها به پایان رسید و خاتون بم جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

به گزارش فوتبالی، قطار رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران به ایستگاه دوم خود رسید و از ساعت 13 امروز، 6 دیدار به صورت همزمان برگزار شد و خاتون بم در ورزشگاه فجر میزبان هیأت فوتبال البرز بود.

این دیدار با چند دقیقه تأخیر و با سوت جواهری آغاز شد و همچنین مهشید گودرزی، صفیه خلیلی و عاطفه محمدی در کوبل داوری این بازی حضور داشتند.

پرافتخار ترین تیم لیگ برتر فوتبال بانوان با یک پیروزی پرگل در هفته اول پا به این دیدار گذاشت و با روحیه بسیار بالایی بازی را آغاز کرد. هیأت فوتبال نیز با تحمل یک شکست خانگی به بم سفر کرده بود و سعی داشت تا دست خالی کرمان را ترک نکند.

حضور مرضیه جعفری روی نیمکت خاتون، از دیگر نکات این دیدار بود. سرمربی داغدار کرمانی در عرض مدتی کوتاه پسر و برادرش را از دست داد اما به لطف جو حاکم در تیم و روحیه بخشی شاگردانش دوباره به لب خط زمین بازگشت تا مظهر صبر و استقامت لقب بگیرد.

بازی با برتری کاملاً محسوس بمی‌ها در جریان یافت. البرزی‌ها در تلاش بودند تا از دروازه خود در دقایق ابتدایی دفاع کنند؛ اما حضور زهرا قنبری و نگین زندی در خط حمله هر تیم کار دفاعی را برای بازیکنان بسیار سخت می‌کند.

بازی دفاعی شاگردان پرستو کرمی تا دقیقه 8 دوام داشت و سرانجام قفل دروازه تیم مهمان توسط مونا حمودی شکست و خاتون از حریف پیش افتاد.

این گل مقدمه‌ای بر بازی روان و چشم نواز بمی‌ها بود و این تیم در ادامه و در دقیقه 35 توسط زهرا قنبری به گل دوم رسید تا خیال بمی‌ها تا حدود زیادی از کسب سه امتیاز بازی راحت شود.

در نیمه دوم هم فشار تیم خاتون بر حریف ادامه داشت و شهناز جعفری زاده در دقیقه 63 توانست گل سوم را به ثمر برساند.

البرزی‌ها که خود را در معرض یک شکست سنگین می‌دیدند رو به دفاع کردن آوردند اما ثمری نداشت و زهرا قنبری در دقیقه 80 گل چهارم تیم بم و گل چهارم خود در لیگ جاری را به ثمر رساند و به صدر جدول گلزنان رفت.

بمی‌ها با این پیروزی 6 امتیازی شدند و با تفاضل مثبت 9 صدرنشین جدول رده‌بندی شدند. هیأت فوتبال البرز هم بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفت. خاتون در هفته سوم رقابت‌ها مهمان سارگل بوشهر خواهد بود و هیأت فوتبال البرز نیز در کرج به مصاف پالایش گاز ایلام می‌رود.

7474