رسمی؛ فن‌برونکهورست به‌عنوان جانشین استیوی‌جی در رنجرز انتخاب شد

رسمی؛ فن‌برونکهورست به‌عنوان جانشین استیوی‌جی در رنجرز انتخاب شد

پایگاه خبری فوتبالی - جیووانی فن‌ برونکهورست، بازیکن سابق بارسلونا و برخی تیم های هلندی، به عنوان جانشین استیون جرارد و سرمربی جدید تیم گلاسگورنجرز انتخاب و معرفی شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، جیووانی فن‌ برونکهورست، مدافع سابق تیم ملی هلند و باشگاه‌ های بارسلونا و گلاسگو رنجرز اسکاتلند جانشین استیون جرارد شد که اخیرا به سمت سرمربی تیم استون ویلا انگلستان انتخاب و مشغول به کار شده است. این مرد هلندی، عنوان هفدهمین سرمربی تاریخ تیم اسکاتلندی را به خود اختصاص داده است. جیووانی فن‌برونکهورست به عنوان بازیکن نیز یکصد و هجده بار برای گلاسگو رنجرز به میدان رفت و پنج عنوان قهرمانی را با پیراهن این تیم به دست آورد. جیووانی فن‌برونکهورست نقش مهمی در عملکرد و موفقیت های تیم بارسلونای فرانک رایکارد داشت و به همراه کاتالان ها، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.

جیووانی فن‌برونکهورست مربیگری را ابتدا به عنوان دستیار رونالد کومان در باشگاه فاینورد هلند آغاز کرد و بعد از آن، هدایت این باشگاه را در اختیار گرفت و در طول چهار سال حضور روی نیمکت فاینورد، سه قهرمانی را به ارمغان آورد. جیووانی فن‌برونکهورست تا پیش از این نیز به عنوان سرمربی تیم گوانگژو چین فعالیت می‌ کرد.

9404