استیون جرارد مجبور به رفتن از فوتبال عربستان می‌شود؟

استیون جرارد مجبور به رفتن از فوتبال عربستان می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول در حال حاضر سرمربی تیم الاتفاق عربستان است اما اوضاع برای او در این باشگاه اصلا به خوبی پیش نمی رود.

به گزارش فوتبالی ، الاتفاق عربستان در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان اوضاع خوبی نداشته است. این تیم با هدایت استیون جرارد در حال حاضر در رده هشتم جدول رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی قرار گرفته است. اما فاجعه آن جایی است که بدانیم تیم استیون جرارد در حال حاضر دو ماه است که حتی یک بار هم طعم پیروزی را نچشیده است.

به نقل از تله فوت، استیون جرارد با ادامه این روند چاره ای جز ترک فوتبال عربستان نخواهد داشت. در حال حاضر انتقاد های زیادی علیه این اسطوره انگلیسی وجود دارد و استیون جرارد در فوتبال عربستان فشار زیادی را تجربه می کند و ممکن است این فشار ها در نهایت منجر به رفتن او شود.

در تابستان گذشته بازیکنان و مربی های بزرگ زیادی به فوتبال عربستان رفتند. برخی از آن ها نتیجه گرفتند اما برخی از آن ها از تصمیم خود پشیمان هستند و اوضاع برای آن ها به خوبی پیش نرفته است. یکی از این افراد استیون جرارد است و باید دید که سرانجام او در فوتبال عربستان چگونه خواهد شد.

1470