متهم شدن بازیکن سابق تیم ملی هلند به تلاش برای قتل پسرعمویش!

متهم شدن بازیکن سابق تیم ملی هلند به تلاش برای قتل پسرعمویش!

پایگاه خبری فوتبالی - یک جنجال بزرگ دنیای فوتبال به خصوص در کشور هلند را تحت تاثیر خود قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، دادگستری هلند روز پنجشنبه کوئینسی پرومس بازیکن اسپارتاک مسکو را به تلاش برای قتل پسرعموش در ژولای 2020 متهم کرده است. در این بیانیه آمده است:" فرد مذکور پس از یک جشن خانوادگی در منطقه آبکوده در اواخر ژولای 2020 اقدام به چاقوکشی کرده است و پسرعمو که قربانی فرد متهم بوده است از ناحیه زانو دچار صدمات شدیدی شده است."

در حقیقت پرونده این ماجرا در حال حاضر باز شده است و یک قاضی در شهر آمستردام به زودی زمان دادرسی را اعلام خواهد کرد. حالا بازیکن سابق سویا باید در دادگاه حاضر شود که احتمال دارد که در صورت اثبات جرمش به چهار سال حبس متهم شود. این اتفاق در خانه محل زندگی پرومس در منطقه آبکوده در چهارده کیلومتری امستردام رخ داده است.

مطبوعات محلی گزارش داده است که این بازیکن با چاقو به پسرعمویش حمله کرده است چرا که فکر می کرده که پسرعمویش به او دستبرد زده است. در ابتدا پرومس سعی کرده است که با پرداخت جریمه نقدی ماجرا را حل کند اما پلیس تحقیقاتش را در این زمینه آغاز کرده است و حالا قصد بازداشت این بازییکن را دارد. این ماجرا باعث شد تا آژاکس تصمیم بگیرد که این بازییکن را با 8.5 میلیون یورو به اسپارتاک مسکو بفروشد.

4125