پیش بازی هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان/ از خیر بم برای قهرمانی تا رونمایی از نایب قهرمان آسیا

پیش بازی هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان/ از خیر بم برای قهرمانی تا رونمایی از نایب قهرمان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری 6 دیدار در شهر های مختلف کشور پیگیری خواهد شد و مدافع عنوان قهرمانی پس از یک هفته غیبت به صحنه بازخواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، قطار برگزاری رقابت های جام کوثر به ایستگاه دوم خود رسید و 6 دیدار از ساعت 13 ظهر فردا (جمعه 28 آبان) برگزار خواهد شد. پس از این هفته نیز تیم ملی فوتبال بانوان وارد اردویی چند روزه در آکادمی ملی فوتبال به میزبانی شهر تهران خواهد شد.

سپاهان اصفهان - سارگل بوشهر/ طوفان زرد در صفائیه

 سپاهان درحالی به مصاف مهمان خود خواهد رفت که هفته اول رقابت‌ها را نیز با یک پیروزی خارج از خانه مقابل نماینده البرز پشت سر گذاشته است. بیان محمودی با تکیه بر چند عنصر تهاجمی تیم خود راه دروازه رقبا را بسیار خوب می‌شناسند و کمتر تیمی توان ایستادگی مقابل مرضیه نیکخواه و هاجر دباغی را دارد. در سوی مقابل سارگل در اندیشه یک بازی منطقی است و چه بسا تک امتیاز هم سوغاتی خوبی از صفائیه اصفهان باشد. شاگردان فاطمه بیاتی هفته نخست نیز با نتیجه تساوی بدون گل مقابل ملی پوشان شهر کرد متوقف شدند.

خاتون بم - هیأت فوتبال البرز/ پیش به سوی قهرمانی!

قهرمان بلامنازع سال های قبل و پرافتخار ترین تیم فوتبال بانوان ایران، فصل جاری را با جشنواره گل نگین زندی و زهرا قنبری مقابل کیان نیشابور در هفته اول آغاز کرد. در میان شاگردان مرضیه جعفری، گلنوش خسروی غایب است. مدافع ملی پوش اصفهانی، روز گذشته در تمرینات تیم خاتون دچار پارگی رباط صلیبی شد تا بمی‌ها پس از سرشین کمانگر، دومین قربانی را به لیگ چهاردم بدهند. در سمت مقابل هیأت فوتبال البرز حضور دارد. بازیکنان جوان و با انگیزه البرز در هفته نخست متحمل شکست مقابل سپاهان شدند و اکنون در اندیشه کسب نخستین امتیازات خود در لیگ چهاردهم هستند.

همیاری ارومیه - آذرباتری سنندج/ جدال تازه وارد و زخم خورده‌ها

دومین هفته لیگ، زنگ شروع برای همیاری است. نماینده آذربایجان غربی هفته نخست به دلیل حضور شهرداری سیرجان در جام باشگاه های آسیا استراحت کرد و اکنون میزبان نماینده زخم خورده کردستان است. همیاری در این فصل، هدیه حسن زاده را در اختیار ندارد و باید دید که ترکیب این تیم بدون یک مهاجم زهردار چه سر و شکلی به خود خواهد گرفت. زارع باتری نیز با ترکیبی بسیار متفاوت تر نسبت به وچان در لیگ حاضر شده و در شماتیک شاگردان فاطمه صادقی دیگر خبری از ترافیک ستاره‌ها نیست. لزوم برد در یک بازی خانگی برای همیاری و جبران مافات هفته اول برای زارع باتری نوید یک بازی جذاب را در ورزشگاه شهید باکری ارومیه می‌دهد.

ملی پوشان شهر کرد - شهرداری سیرجان | رونمایی از نایب قهرمان آسیا 

تیم تازه لیگ برتری شده ملی پوشان شهر کرد پس از تساوی بدون گل در هفته نخست مقابل سارگل، این بار تیم بلند آوازه‌ای را مقابل خود می‌بیند. شهرداری بی رحم تر از هر زمان دیگری پس از کسب سکوی دوم رقابت های جام باشگاه های فوتبال زنان آسیا، وارد لیگ برتر شده تا تک تک رقبا را به بد دردسری بیندازد. افسانه چترنور و شبنم بهشت دو عنصر تهاجمی شاگردان مریم جهان نجاتی هستند که کار دیگری جز به زحمت انداختن خطوط دفاع و دروازه‌بان حریف ندارند.

پالایش گاز ایلام - کیان نیشابور/ طعم خوش سه امتیاز 

هر دو تیم هفته نخست را با شکست مقابل مدعیان پشت سر گذاشتند و اصلاً دوست ندارند که نتایج قبلی تداوم داشته باشد. پالایش در خانه، سه امتیاز را در مشت خود می‌بیند و قطعاً از شکست مقابل تیم متمول ذوب‌آهن درس های بزرگی گرفته است. گرچه دست ندا عزیزپور در لیگ خالی‌تر از هر زمان دیگری است و نماینده ایلام با مشکل کوچ ستاره‌ها مواجه است، اما نمایش امیدوار کننده این تیم در بازی اول مقابل ذوب آهن نوید روزهای خوش را به فوتبال دوستان ایلامی می‌دهد.

ملوان بندرانزلی - ذوب آهن اصفهان/ دوئل جهان‌چی و شهبازی در سردار جنگل

ملوان کاملاً شکل و شمایل یک باشگاه حرفه‌ای به خود گرفته. از نحوه قراردادبستن با بازیکنان گرفته تا تیزرهای رونمایی از کیت های این فصل تیم بانوان، همه و همه خبر از اهمیت ویژه به حوزه بانوان این باشگاه می‌دهد. شاگردان معصومه جهان‌چی پس از پیروزی خارج از خانه هفته نخست در سنندج، حال در اندیشه کسب دومین پیروزی اند تا حال خوب این روزهای قوی سپید انزلی را تکمیل کنند. اما در سوی مقابل ذوب آهن پر قدرت ایستاده. گاندوها هفته نخست با یک پیروزی دلچسب مقابل پالایش گاز عرض اندام کردند و با مهره های خوش نام خود زیر نظر سمیه شهباری، می‌توانند کابوس هر تیمی در لیگ باشند.

1470