عکس؛ دنی آلوز به همراه همسرش در مراسم معارفه در نیوکمپ

عکس؛ دنی آلوز به همراه همسرش در مراسم معارفه در نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه نیوکمپ مراسم معارفه دنی آلوز برگزار شد و بدین ترتیب این مدافع راست کهنه کار برزیلی دوران جدید حضور خود در بارسلونا را به طور رسمی استارت زد و اکنون هواداران بارسلونا منتظر هستند تا ببینند که ژاوی هرناندز از او به چه شکل بازی خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، دنی آلوز برای مراسم خود در ورزشگاه نیوکمپ با همسرش راهی بارسلونا شده بود و در واقع همسر او هم در ورزشگاه نیوکمپ و در این مراسم معارفه در کنار دنی آلوز حضور داشت. آلوز یک بار بین سال های 2008 تا 2011 ازدواج کرده و طلاق گرفته است و دوباره در سال 2017 ازدواج کرده است. در واقع جوانا سانز همسر فعلی دنی آلوز است که به همراه او راهی ورزشگاه نیوکمپ شده بود و این مدافع راست برزیلی در سال 2017 با او ازدواج کرده است.

دوره اول حضور آلوز در بارسلونا یعنی بین سال های 2008 تا 2011 از لحاظ شخصی برای این بازیکن برزیلی چندان رضایت بخش نبوده است چرا که همانطور که گفته شد او یک بار ازدواج کرده و سپس طلاق گرفته است اما اکنون شرایط زندگی شخصی او با آن سال ها متفاوت است و دنی آلوز 4 سال است که ازدواج کرده است.

1470