عکس؛ دنی آلوز برای امضای قرارداد دمپایی‌هایش را هم در آورد!

عکس؛ دنی آلوز برای امضای قرارداد دمپایی‌هایش را هم در آورد!

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز مدافع راست 38 ساله برزیلی در مراسمی نسبتا عجیب در بارسلونا معارفه شد.

به گزارش فوتبالی، آلوز در دوره اولش در بارسلونا و در زمانی که از سویا به بارسا آمده بود، برای مراسم معارفه اش با دمپایی حضور پیدا کرده بود که در همان زمان هم رفتار وی به شدت خبرساز شده بود. دنی در دوره دومش در بارسا نیز تصمیم گرفت که در ابتدا با دمپایی حضور پیدا کند اما وقتی که می خواست وارد چمن نیوکمپ شود و قرارداد امضا کند، دمپایی خود را هم در آورد و با پای بدون جوراب و کفش، قرارداد امضا کرد.

آلوز گفت که شماره 8 را به عشق اسطوره های بارسلونا همچون هریستو استویچکوف و آندرس اینیستا انتخاب کرده است و در مورد این که چرا بدون کفش وارد چمن شده ، گفت:" نمی توانستم که به شکل دیگری وارد چمن شوم چرا که در این جا بزرگ تر شدم. انگیزه زیادی دارم تا بارسا را به بالاترین سطح برسانم. انگیزه بالایی دارم تا بارسا را به بالاترین سطح برسانم، یعنی همان جایی که لیاقت حضور در آن را دارد."

آلوز در ادامه شوی نسبتا عجیبش چمن نیوکمپ را کند و آن را بود کرد تا نشان بدهد که از بازگشتش خیلی خوشحال است. مشخص نیست که این بازیکن در این سن و سال چه نمایشی از خود ارائه خواهد داد، هر چند که هواداران بارسا امید زیادی دارند تا این بازیکن کیفیت ترکیبش را بالا ببرد.

4125