امیری، سوپراستار بی ادعای تیم ملی

امیری، سوپراستار بی ادعای تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- دراگان اسکوچیچ و یحیی گل‌محمدی را باید مربیان بسیار خوشبختی دانست. چون آنها ستاره‌ای به نام وحید امیری را در تیمشان دارند.

به گزارش فوتبالی، امیری که نمایشش جلوی لبنان فوق‌العاده بود و بعد از تغییر پست در آن بازی، روی هر دو گل تیم ملی تاثیرگذار بود، امشب و جلوی سوریه، به عنوان یک بازیکن هجومی، نشان داد که وقتی این بازیکن نزدیک دروازه حریف باز کند، تاثیرگذاری‌اش چقدر می‌شود.

کافیست صحنه گل اول تیم ملی را مرور کنید تا به ارزشهای این بازیکن پی ببرید. او با دیدی فوق‌العاده، توپ را دقیقا جلوی پای سردار می‌اندازد و آزمون هم به بهترین شکل ممکن از پاس او، نهایت استفاده را می‌برد.

بر اساس آماری که در سایت معتبر sofascore منتشر شده، امیری مقابل سوریه 72 بار لمس توپ داشت و 55 پاس به همبازیانش داد که 50 پاس(91 درصد) آنها درست بود و تنها بازیکنی که نمره بیشتری از او گرفت، احمد نوراللهی بود.

آمادگی امیری در کنار رفتار این بازیکن، او را تبدیل به یک سوپراستار واقعی کرده است. بازیکنی که به هیچ عنوان اهل حاشیه نیست و همیشه به عنوان یک بازیکن در خدمت تیم شناخته می‌شود و شاید اگر چند سال زودتر به سطح اول فوتبال ایران می‌رسید، در حال حاضر به جای بازی در لیگ برتر، در یکی از لیگهای معتبر اروپایی توپ می‌زد.

7655