راه‌حل میلان برای جبران غیبت یک‌ماهه 2 بازیکن حین برگزاری جام ملت‌های آفریقا

راه‌حل میلان برای جبران غیبت یک‌ماهه 2 بازیکن حین برگزاری جام ملت‌های آفریقا

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه میلان ایتالیا موضوع احتمال فسخ زودهنگام قرارداد قرضی یاسین عدلی برای پر کردن غیبت یک‌ماهه کسیه و بن ناصر را بررسی می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ روز سه شنبه، برای چندمین بار است که گزارشاتی پیرامون احتمال فسخ زود هنگام قرارداد قرضی یاسین عدلی در بوردو منتشر می شود. میلان یاسین عدلی را در تابستان از بوردو خریداری کرد اما با توجه به تخفیف در نظر گرفته شده، روسونری حاضر شد تا این بازیکن کل فصل جاری را به صورت قرضی همچنان در بوردو ادامه بدهد؛ جایی که او در سیزده بازی این فصل در چهار گل تیمش از جمله با ارسال سه پاس گل سهیم بوده است.

خبرنگار نشریه گاتزتا دلو اسپورت چنین عنوان می کند که این احتمال وجود دارد توافق بین میلان و بوردو در صورت نیاز، یک بار دیگر بازبینی شود. مدیریت روسونری می داند که فرانک کسیه و اسماعیل بن ناصر به مدت چندین هفته برای حضور در جام ملت های آفریقا در دسترس نخواهند بود و هر دو بازیکن به ترتیب تیم های ملی ساحل عاج و الجزایر را همراهی خواهند کرد.

کاملا واضح است که ذهن عدلی در حال حاضر به آینده اش با پیراهن روسونری مشغول است اما با توجه به اهمیت این بازیکن در ترکیب فعلی بوردو، ممکن است باشگاه لیگ یک فرانسه شدیداً برابر این ایده مقاومت کند.

9404