منتفی شدن سفر وزیر ورزش به اردن/ تداوم گلایه‌های فدراسیون فوتبال از میزبانی لبنان

منتفی شدن سفر وزیر ورزش به اردن/ تداوم گلایه‌های فدراسیون فوتبال از میزبانی لبنان

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد لغو سفیر ورزش به اردن برای حمایت از تیم ملی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، حسین شریفی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار امروز با سوریه در مقدماتی جام‌جهانی 2022 قطر اظهار داشت:‌ شب گذشته آخرین تمرین خود را در زمین ورزشگاه ملک‌عبدالله دوم برگزار کردیم و ملی‌پوشان تمرین با نشاط و خوبی را پشت سر گذاشتند. همه چیز به سامان است و آماده ارائه یک مسابقه خوب هستیم.ماریو تات هم به عنوان سرمربی در غیاب دراگان اسکوچیچ کنار زمین نیست.

وی در خصوص شرایط روحی و روانی بازیکنان در روزهای اخیر توضیح داد: همه چیز خوب است بچه‌ها خیلی یکدل، یکصدا و متحد هستند کاملا برای کسب بهترین نتیجه مقابل تیم سوریه آماده هستند می‌خواهیم از آن آوردگاه سه امتیاز شیرین به دست آوریم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت میزبانی کشور اردن توضیح داد:‌ پیش از آمدن به اردن دیدار با لبنان را پشت سر گذاشتیم خود مردم از طریق تصاویر تلویزیونی کیفیت زمین چمن بیروت و وزش باد شدید این شهر را دیدند هنوز هم گل لبنان به ما تعجب‌برانگیز است و تکلیف ما با این گل مشخص نیست.از این لحاظ که در مورد سالم بودن گل یا اینکه باد توپ را به زمین آورد قانع نشده‌ایم البته بازی تمام شده و نتیجه هم دو بر یک ثبت شده و به اتمام رسید.در تصاویر تلویزیونی به راحتی قابل تشخیص نیست که آن گل چگونه به ثمر رسید.

شریفی افزود: زمین چمن لبنان مصنوعی بود اما در اردن وضعیت تا حدی متفاوت است در زمین تمرینی ما چمن طبیعی داشت البته کیفیت زمین چمن محل برگزاری مسابقه خیلی خوب نیست و وقتی با یکی دو بازیکن صحبت می‌کردم گویا برخی از خط‌کشی‌های زمین نامیزان است و این موضوع ترس از آسیب‌دیدگی را بالا می‌برد البته شب گذشته صحبت‌های لازم انجام شد و درخواست‌ها و ایمیل‌هایی که باید ارسال می‌کردیم صورت گرفت.همه مراحل را پشت سر گذاشتیم و باید دید آیا وضعیت زمین ورزشگاه اردن تغییر می‌کند یا خیر.

وی در مورد ادامه حضور علیرضا جهانبخش در کنار بازیکنان با وجود محرومیت این بازیکن از دیدار مقابل سوریه پاسخ داد:‌ بودن علیرضا کنار تیم مفید بود در شرایطی که وی می‌توانست بیروت را ترک کرده و حتی به اردن نیاید تا در تمرینات تیم باشگاهی‌اش شرکت کند یا کنار خانواده‌اش باشد ترجیح داد کنار تیم باشد. از جهانبخش واقعاً سپاسگزارم زیرا با انرژی در کنار بازیکنان تیم ملی ماند و این انرژی را به تیم منتقل کرد.قطعا حضورش در کنار تیم ملی مؤثر خواهد بود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال که با برنامه تهران ورزشی صحبت می کرد در خصوص شرایط حضور وزیر ورزش در اردن برای حمایت از تیم ملی توضیح داد: با توجه به برنامه‌های وزیر ورزش به شکلی تنظیم شده که نمی‌تواند به اردن بیاید و به احتمال قریب به یقین کنار تیم نیست اما دعای خیر و کنار تیم بودنش به طریق دیگری به تیم ملی منتقل شد.

7474