رقابت فشرده مهاجمان استقلال برای فیکس‌شدن

رقابت فشرده مهاجمان استقلال برای فیکس‌شدن

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجمان پرتعداد استقلال رقابت ویژه‌ای برای حضور در ترکیب این تیم دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، استقلال را می توان از لحاظ در اختیار داشتن تعداد مهاجم نوک رکورددار در لیگ برتر دانست. آبی های پایتخت از فصل گذشته آرمان رمضانی و ارسلان مطهری را نگه داشتند ورودی ژستد، امین قاسمی‌نژاد و محمدرضا آزادی را به عنوان 3 مهاجم دیگر به خدمت گرفتند تا با 5 مهاجم نوک در لیگ برتر شرکت کنند.

حضور این تعداد بازیکن در خط حمله رقابت را میان بازیکنان افزایش داده تا بتوانند در ترکیب اصلی قرار بگیرند. روز گذشته آبی های پایتخت یک بازی دوستانه انجام دادند که در این بازی به غیر از محمدرضا آزادی سایر بازیکنان به تناوب در زمین به میدان رفتند و رمضانی و ژستد موفق به گلزنی هم شدند.

در این شرایط مشخص است که رقابت بین مهاجمان استقلال برای رسیدن به ترکیب ادامه دارد. در 4 بازی گذشته فرهاد مجیدی بیشتر نشان داده به مطهری و ژستد در خط حمله تیمش اعتقاد دارد. سرمربی استقلال حتی یک دقیقه هم به محمدرضا آزادی جوان و آرمان رمضانی در خط حمله فرصت بازی نداده است. از طرف دیگر قاسمی نژاد نیز به عنوان یار تعویضی دقایقی به زمین رفته است.

حالا اما مهاجمان استقلال به رقابت خود ادامه می‌دهند تا بتوانند نظر مثبت کادرفنی را جلب کنند. به جمع مهاجمان استقلال باید امیر علی صادقی جوان را هم اضافه کنیم که او نیز قطعا انگیزه زیادی برای حضور در ترکیب دارد وباید دید مجیدی در آینده چگونه نفرات هجومی تیمش را به زمین خواهد فرستاد.

۴۱۵۴