امید پیولی به بازگشت 3 مصدوم در مصاف با ویولا/ بحران در خط دفاعی بنفش‌ها

امید پیولی به بازگشت 3 مصدوم در مصاف با ویولا/ بحران در خط دفاعی بنفش‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - از باشگاه میلان خبر می رسد که با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقه بعدی این تیم مقابل فیورنتینا، روسونری بيش از پيش امیدوار به بهبود مصدومیت سه بازیکن تیم خود شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه توتو اسپورت، پس از پایان وقفه رقابت های ملی، میلان در دیداری خارج از خانه و مهم به مصاف فیورنتینا خواهد رفت که با بحران دفاعی برای این بازی رو به روست. با این حال، به نظر می رسد که استفانو پیولی می تواند از سه بازیکن مهم خود برای این دیدار استفاده کند. جونیور مسیاس از روز سه شنبه به تمرینات تیمی اضافه شده و پس از مدت ها و برای نخستین بار می تواند در دسترس تیم خود باشد و این شانس را داشته باشد تا بخشی از بازی روسونری برابر ویولا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی شهر فلورانس باشد.

نشریه توتو اسپورت چاپ تورین در ادامه گزارش اخیر خود در این ارتباط، این چنین اضافه می کند که استفانو پیولی همچنان نمی تواند به صورت کامل بر روی آمادگی بازیکنانی چون آلساندرو فلورنتزی و تیموئه باکایوکو حساب کند؛ چرا که هر دو بازیکن در تلاش برای رسیدن به آمادگی 100 درصدی هستند.

با تمام این اوصاف، برای ماه ژانویه و غیبت یک ماهه‌ی فرانک کسیه و اسماعیل بن ناصر جهت شرکت در رقابت های جام ملت های آفریقا، به آمادگی رسیدن بازیکن های نام برده شده‌ی بالا، موضوعی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

در سوی دیگر، فیورنتینا برای دیدار با میلان با بحران در خط دفاعی تیم خود مواجه شده است. میلنکوویچ و مارتینز کوآرتا به دلیل محرومیت نمی توانند در این دیدار حساس، بنفش های فلورانس را همراهی کنند.

این وضعیت، زمانی وخیم تر می شود که ماتیا ناستاسیچ نیز در مسابقه‌ی اخیر صربستان با مشکل مصدومیت رو به رو شده و به همین خاطر، در صورتی که نتواند به دیدار برابر میلان برسد، ایگور ژولیو تنها گزینه‌ی تخصصی فیورنتینا برای بازی در قلب خط دفاعی خواهد بود.

لازم به ذکر است که ژولیو در این فصل تقریباً یک بازیکن نیمکت نشین بوده است.

9404