چرا قدوس جلوی لبنان خوب نبود؟ امان از زمین بد

چرا قدوس جلوی لبنان خوب نبود؟ امان از زمین بد

پایگاه خبری فوتبالی- چرا سامان قدوس نتوانست جلوی لبنان نمایش خوبی داشته باشد؟

به گزارش فوتبالی، بازی نکردن قدوس در دو دیدار قبلی تیم ملی جلوی امارات و کره جنوبی باعث شد انتقادهایی از اسکوچیچ شکل بگیرد به خصوص آنکه قدوس در بازیهای برنتفورد در لیگ جزیره، نشان داد که شرایط خوبی دارد.

اسکوچیچ در غیاب طارمی، تصمیم گرفت از قدوس در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند اما این هافبک خلاق و باکیفیت، نتوانست انتظارات را در آن بازی برآورده کند تا یکی از تعویض‌های تیم ملی در نیمه دوم باشد.

حسین عبدی در گفت و گو با فوتبالی، صحبتهایش درباره قدوس را با تعریف از سامان شروع می‌کند:"  با شناختی که از بازی قدوس دارم، باید بگویم او بازیکن فوق العاده ای است اما نیاز به هماهنگی بیشتری با سایر بازیکنان دارد و اسکوچیچ باید به او بیشتر میدان دهد"

او با این مقدمه کوتاه سراغ بازی با لبنان می‌رود:" کیفیت زمین ورزشگاه صیدا خیلی روی کار بازیکنانی مانند سامان قدوس تاثیر منفی گذاشته بود و او به زمان بیشتری احتیاج داشت تا بتواند خود را با این نوع زمین آدابته کند. او با توجه به قابلیت شوتزنی و ارسال پاس‌های عمقی، به نظرم یک بازیکن ایده‌ال برای بازی به عنوان بازیکن پشت سر مهاجم است و نباید با یک بازی در زمین بی‌کیفیت او را قضاوت کرد. او قبلا ثابت کرده که چه بازیکن باکیفیتی است"

7655