وایرال شدن تصاویری بامزه از اولین گفتگوی مسی در کودکی

وایرال شدن تصاویری بامزه از اولین گفتگوی مسی در کودکی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه نیول زاولد بویز، اولین باشگاه لیونل مسی اخیرا ویدیویی را منتشر کرده است که به نظر می رسد که مربوط به اولین مصاحبه مسی بعد از یک مسابقه فوتبال باشد.

به گزارش فوتبالی، در این ویدیو مهاجم اسطوره ای فوتبال آرژانتینی، همچون یک بچه خجالتی است که در مورد عملکردش به عنوان بهترین بازیکن میدان مورد پرسش قرار می گیرد. البته مسی در طول دوران فوتبالش بارها و بارها عنوان بهترین بازییکن میدان را کسب کرده بود.

مسی در حالی که فقط شش سال سن داشت به باشگاه نیولز اولدبویز در منطقه روساریو منتقل شد که در رده های پایه 176 بازی داشت و 234 گل به ثمر رساند. لئو در سال 2000 با نظر بارسلونا راهی اروپا شد یعنی در زمانی که فقط سیزده سال سن داشت.

در ویدیویی که اخیرا منتشر شده، ستاره کنونی پی اس جی چهره ای کاملا کودکانه و بامزه دارد.مسی که خجالتی به نظر می رسد، در ابتدا انگار تمایلی به صحبت با گزارشگر ندارد و کمی بعد راضی می شود و می گوید:" صبر کنید، دارم می آیم."

مسی در ابتدا اسمش را می گوید و وقتی از او می پرسد که آیا خبر دارد که بهترین بازیکن میدان شده، جواب می دهد:"نه." و بعد از آن گزارشگر می پرسند:" می توانی در مقابل دوربین ما در مورد گلهایت به ما بگویی؟" که مسی می گوید:"فدریکو روسو صاحب توپ شد، بعد از آن گرینی توپ را به لوکاس داد و در نهایت لوکاس توپ را به من داد و من هم گل زدم. این گل را به پدرم، عمویم، همه خانواده ام و همه افرادی که من را می شناسند، تقدیم می کنم."

4125