مراغه‌چیان: بازیکنان باید به هر بازی، فینال‌گونه نگاه کنند

مراغه‌چیان: بازیکنان باید به هر بازی، فینال‌گونه نگاه کنند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال در رابطه با جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان این باشگاه و همچنین وضعیت باشگاه استقلال به گفت‌و‌گو پرداخت.

به گزارش فوتبالی، سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، در خصوص جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان باشگاه استقلال و مصطفی آجرلو، گفت: جلسه خوبی بود و بعد از سال‌ها ما دور هم جمع شدیم. از آجرلو ممنونم که این همت را داشتند. برخی از رفقا را چند سال بود ندیده بودیم. اگر این جلسات تداوم داشته باشد خیلی خوب است چون باعث همدلی و اتحاد می‌شود و حتی تیم هم از آن منتفع می‌شود. صحبت‌های آقای آجرلو خیلی خوب بود. ان‌شاءالله به این صحبت‌ها عملی می‌شود و شما می‌بینید که فرق یک مدیر خوب و بد چیست. برخی آقایان آمدند استقلال را نابود کنند و الان می‌بینیم فرقشان با آقای آجرلو چیست.

وی درباره وضعیت استقلال هم گفت: در این چهار بازی انصافا تیم خوب نتیجه گرفته است. به نظر من استقلال نباید به نتایج رقبا کاری داشته باشد و بازیکنان باید به هر بازی فینالگونه نگاه کنند. اگر این نگاه در تیم حاکم شود، تیم قهرمان می‌شود. البته استقلال مثل بقیه تیم‌ها نیاز به تمرین و کار بیشتر دارد. اول فصل است و تیم‌ها هماهنگ نیستند. ان‌شاءالله که تیم در هفته‌های بعدی بهتر هم می‌شود. البته ضعف‌هایی هم هست که ان‌شاءالله برطرف می‌شوند.

6641