جانشین مودریچ در تیم ملی کرواسی مشخص شد؟

جانشین مودریچ در تیم ملی کرواسی مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبال کرواسی به معدنی برای کشف هافبک های تکنیکی تبدیل شده است. پس از مودریچ، کواچیچ، بروزوویچ، راکیتیچ و ... جدیدترین نامی که اسم خود را سر زبان ها انداخته، "لوورو مایر" است، هافبک 23 ساله رن که یکشنبه گذشته در بازی مقابل المپیک لیون نمایش درخشانی داشت و به درخشان ترین بازیکن در گلباران تیم ژنسیو با نتیجه چهار بر صفر تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، مایر یکی از هواداران مودریچ است و حتی عکسی از ده سال پیش دارد که پیش از ورود تیم ملی کرواسی به زمین، دست مودریچ را گرفته است. این هافبک در تابستان گذشته با دوازده میلیون یورو از دینامو زاگرب به رن ملحق شد و هر چند که موفقیت در شروع کار در فرانسه برایش خیلی مشکل بود اما به بازیکنی کلیدی در تیم فرانسوی تبدیل شده است و حالا در تلاش است تا به تیمش کمک کند تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را بگیرد.

مایر چپ پا و تکنیکی است و خیلی ها او را با مودریچ مقایسه می کنند و این بازیکن را گزینه ایده آلی برای جانشینی هافبک رئال مادرید در تیم ملی کرواسی می دانند. مودریچ قطعا بعد از جام جهانی 2022 از رده ملی بازنشسته خواهد شد و دالیچ سرمربی کروات ها باید به فکر جانشین برای او باشد. مایر به یکی از با استعدادترین بازیکنان حال حاضر فوتبال کرواسی تبدیل شده و باید دید که در بازیهای ملی پیش رو چه عملکردی خواهد داشت.

4125