سیاوش یزدانی منتظر بازی ملی(عکس)

سیاوش یزدانی منتظر بازی ملی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سیاوش یزدانی که روزهای خوبی را در خط دفاعی استقلال می گذراند، تنها به دنبال یک فرصت از مربی کروات تیم ملی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم ملی ایران یکی از بهترین خطوط دفاعی آسیا را در یک سال اخیر داشته است. شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان به دو مدافع میانی و اصلی در سیستم 4 دفاعه اسکوچیچ تبدیل شده اند و در بازی های ایران برابر حریفان مختلف نیز خوب و بی نقص ظاهر شده اند.

با این وجود، مدافعین شایسته دیگری نیز در اسکواد تیم ملی حضور دارند که از توانایی های بالایی برخوردار بوده و می توان گفت که چیزی از رقبای اصلی خود کم ندارند. یکی از این مدافعین سیاوش یزدانی است که به عنوان تنها بازیکن صدرنشین فعلی لیگ برتر ایران یعنی استقلال، به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

هر چقدر که یزدانی در لیگ نوزدهم به دلیل مصدومیت های عجیب، طولانی و اعصاب خرد کن از ترکیب استقلال به دور بود، این بازیکن در لیگ بیستم و بخصوص نیم فصل دوم، سطح قابل توجهی را از خود ارائه داد و به همان مدافعی تبدیل شد که هواداران استقلال پس از جذب او، انتظار این عملکرد را در ترکیب تیمشان داشتند.

یزدانی در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر نیز بسیار موثر و بدون اشتباه ظاهر شده است. بازیکنی که جزو معدود مدافعین لیگ برتر است که در 3 هفته ابتدایی، نمره بالای 7 کسب کرد و در بازی با تراکتور یک بار دروازه تیمش را از خطر بزرگی نجات داد و پاس تک گل تیمش را نیز به ارسلان مطهری داد.

حالا این بازیکن انگیزه های زیادی دارد تا درخشش را از استقلال به تیم ملی بیاورد. بازیکنی که خوب می داند دو رقیب سرسخت و لژیونر شاغل در لیگ ستارگان قطر را به عنوان رقبای اصلی اش دارد و باید یا در انتظار لغزش این دو باشد و یا اینکه اسکوچیچ برای تغییرات مورد نظر و تست سایر بازیکنان، از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

با تمام این اوصاف، فصل خوبی که یزدانی با استقلال آغاز کرده، شایستگی حضور در ترکیب تیم ملی را دارد. اما برای رسیدن به این موضوع باید منتظر تصمیم سرمربی کروات تیم ملی ماند. از سوی دیگر دو رقیب جدی سیاوش نیز تمایلی به از دست دادن جایگاه ثابت خود در تیم ملی ندارند و همین مسئله رقابتی شیرین را در خط دفاعی تیم ملی به وجود آورده است.

1470