وعده جالب آجورلو به پیشکسوتان استقلال

وعده جالب آجورلو به پیشکسوتان استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه استقلال به پیشکسوتان این باشگاه وعده داد 200 خانه مسکونی را بدون دریافت سود در اختیار آن ها قرار دهد.

به گزارش فوتبالی، مراسم تقدیر و قدردانی از پیشکسوتان باشگاه استقلال امروز صبح برگزار شد و همچنان ادامه دارد.

در حاشیه این مراسم، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال وعده جالبی به پیشکسوتان باشگاه استقلال داد و در صحبت هایش مطرح کرد که قرار است با همکاری علی نامداری، هوادار متمول باشگاه استقلال، به زودی پروژه ساخت 200 واحد مسکونی آغاز شود و تمامی این واحدها با قیمت تمام شده و بدون دریافت سود در اختیار پیشکسوتان استقلال قرار بگیرد.

گفتنی است؛ عده زیادی از پیشکسوتان باشگاه استقلال در حال حاضر وضعیت اقتصادی خوبی ندارند و اوضاع خوبی را از لحاظ مالی و امکانات رفاهی سپری نمی‌کنند. در صورتی که وعده آجورلو عملی شود، این اقدام ارزشمند بدون شک گره بزرگی از مشکلات پیشکسوتان استقلال باز خواهد کرد و علی نامداری نیز با صاحب خانه کردن پیشکسوتان باشگاه استقلال، بار دیگر گامی مهم و قابل توجه در رسیدگی به وضعیت تیم پرهوادار پایتخت برخواهد داشت.

البته نامداری هنوز در این زمینه اظهار نظر نکرده است و باید منتظر ماند و دید آیا این هوادار متمول، وعده مدیرعامل استقلال را عملی خواهد کرد یا خیر؟

7474