طفره رفتن مربی اینتر در موضوع اولین تقابل هاکان با تیم سابقش/ اینزاگی نگرانِ کونته است؟!

طفره رفتن مربی اینتر در موضوع اولین تقابل هاکان با تیم سابقش/ اینزاگی نگرانِ کونته است؟!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی نراتزوری در آستانه‌ی برگزاری دربی حساس امشب مقابل روسونری، به موضوع رویارویی بازیکن ترک تبار اینتر برابر تیم سابقش واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، سیمونه اینزاگی در آستانه‌ی برگزاری مسابقه‌ی حساس امشب اینتر مقابل میلان در شهرآورد میلان ملقب به دربی دلامادونینا، نسبت به حاشیه های پیرامون اولین تقابل هاکان چالهان اوغلو با تیم سابقش، با زیرکی و سیاست خاصی از واکنش نشان دادن و پاسخِ روشن دادن طفره رفت و گفت:

"در خط میانی واکنش های خوبی از بازیکنانم دیده ام. هاکان در مسابقه با اودینزه عالی بود؛ در حالی که آرتورو ویدال در لیگ قهرمانان اروپا نقشی مهم داشت. گالیاردینی نیز در دو بازی مقابل امپولی و لاتزیو جزو بهترین ها بود. دوست داشتم وسینو مقابل اودینزه بازی کند ولی او مشکل جسمانی داشت که اکنون برطرف شده است. او در تمرین خوب کار می کند که این موضوع، کار مرا دشوار می کند. سنسی نیز این شایستگی را دارد که بیشتر بازی کند. خوش شانسم که سرمربی چنین تیمی هستم. رقابت خوبی در تیم به ویژه در خط میانی وجود دارد."

اینزاگی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت باخت تیمش در دربی امشب، رویای کسب مجدد اسکودتو برای نراتزوری به پایان خواهد رسید، گفت:

"تازه یازده بازی از لیگ گذشته است. باید بازی به بازی پیش برویم. هفت امتیاز با دو تیم صدرنشین فاصله داریم که می خواهیم از همین بازی دربی امشب، این اختلاف را جبران کنیم. می دانیم که بیست و هفت بازی دیگر باقی مانده است. به هر حال، بازی دربی امشب برای شرایط تیم در جدول رده بندی و همچنین شرایط کل تیم که روز به روز در حال پیشرفت است، اهمیت زیادی دارد."

سرمربی افعی ها نسبت به موضوع نگرانیِ احتمالی‌اش بابت علاقه‌ی آنتونیو کونته با تیم جدیدش تاتنهام به بازیکنان ِ کنونیِ اینتر، این گونه واکنش نشان داد:

"هرگز به آن فکر نکرده ام. تمرکزم روی مسابقات است و زود است که به نقل و انتقالات ژانویه فکر کنیم. اکنون بازی دربی امشب است که اهمیت دارد و به منظور جلب رضایت هوادارانمان، باید عملکردی عالی در آن داشته باشیم."

9404