هافبک میلان عامل پیروزی‌بخش تیمش در دربی امشب را معرفی کرد

هافبک میلان عامل پیروزی‌بخش تیمش در دربی امشب را معرفی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در آستانه‌ی برگزاری دربی حساس شهر میلان، هافبک جوان و ایتالیایی روسونری از مطلب مهمی پرده برداشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کوریره دلو اسپورت، در آستانه‌ی برگزاری دربی دلامادونینا برابر اینتر، ساندرو تونالی، هافبک ایتالیایی میلان طی مصاحبه ای در رابطه با مسائل مختلفی صحبت کرده که حرف های بازیکن جوان روسونری را در ادامه می خوانید:

نمره‌ی شما به این فصل میلان؟

"نمره ی میلان 9 از 10 بوده است. ما در تلاشیم تا ثابت کنیم که یک تیم واقعی در تمام بازی ها هستیم و این به شما قدرت می دهد. در اروپا نمایش های خوبی داشتیم اما به لحاظ کسب امتیاز، به دلیل برخی از جزئیات، طبق انتظار عمل نکرده ایم. جزئیاتی مثل شرایط نابرابر و تصمیم های بحث برانگیز داوری."

حضور در دربی از باب حضور در باشگاه محبوب کودکی تان؟ 

"ما میلان هستیم و میلان همیشه بازی های حیاتی را در تاریخش پیروز شده است؛ ما کسانی هستیم که روند فصل را تغییر می دهیم. پیچیده ترین بازی ها، آن هایی هستند که در آن سوی جدول رده بندی قرار دارند، چیزی که در خانه برابر ونتزیا برای ما رخ داد. اگر شما آن بازی ها را پیروز شوید، می دانید که می توانید همیشه پیروز باشید. اینتر تیم خوبی است و آن ها امسال هم در حال اثبات شایستگی خود هستند. اما ما هم میلان هستیم و برابر هیچ کسی توقف نخواهیم کرد."

کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارد؟

"دربی داستان خاص خودش را دارد و پیش بینی برای آن غیر ممکن است."

آیا اینتر شما را می خواست؟

"این ها جزئیاتی هستند که حتی من هم نمی دانم. من خودم را از همه چیز جدا کرده بودم و از چیزی خبر نداشتم. حالا در جایی هستم که رویای آن را داشتم. اگر یک پیشنهاد خارج از کشور ایتالیا به من می شد، فکر نمی کنم که باعث می شد تا تصمیمی که یک و نیم سال پیش گرفتم را تغییر بدهد."

در اندیشه تبدیل شدن به یک نماد در میلان؟

"به خوبی می دانم که چه مشکلاتی را برای پوشیدن این پیراهن پشت سر گذاشتم. تبدیل به نماد میلان شدن، رویای هر بازیکن و هوادار میلانی است. اما آسان نیست. برای این مهم شما باید در همه چیز عالی باشید؛ در زمین، در میلانلو، در رختکن، در خانه."

زلاتان ابراهیموویچ و تاثیر در رشد و پیشرفت شما در میلان؟

"او همیشه به شما انرژی مضاعفی می دهد، حتی اگر به آن نیاز نداشته باشید و باعث می شود تا مسافت بیشتری را طی کنید. با وجود او، کمک در همه چیز وجود دارد؛ در تمرینات، در رختکن، در بازی ها و همچنین خانه. او فردی با تجربه و رهبر است. در ابتدا، وقتی او را در رختکن دیدم، به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم اما سپس تونالیِ هوادار را از تونالیِ بازیکن جدا کردم. بسیار زیباست که او را به عنوان دوست و هم تیمی داشته باشید. او مردی کلیدی در همه چیز است، نه فقط در دربی. وقتی او به زمین مسابقه می آید، باعث تغییر بازی می شود."

9404