راموس در آستانه خروج از پاریسن ژرمن؟

راموس در آستانه خروج از پاریسن ژرمن؟

پایگاه خبری فوتبالی - علی‌رغم تمامی شایعات اخیر در خصوص آینده سرخیو راموس در پاریسن ژرمن، رنه راموس، برادر و ایجنت این بازیکن تاکید کرد که او جایی نخواهد رفت. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته سرخیو راموس با قراردادی رایگان از رئال مادرید به پاریسن ژرمن پیوست، اما به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه ساق پا، هنوز نتوانسته حتی یک دقیقه برای پاریسی‌ها به میدان برود. مصدومیت‌های مکرر او باعث شده تا شایعاتی مبنی بر فسخ شدن قرارداد این بازیکن توسط ناصر الخلیفی به گوش می‌رسد، اما مدیر برنامه‌های کاپیتان سابق رئال مادرید، تمامی این اخبار را کذب محض دانست. 

به نقل از سایت گل، راموس در سال 2021 تنها در پنج دیدار به میدان رفته است، اما زمانی که تصمیم گرفت به پاریسن ژرمن بپیوندد، انتظارات از او بسیار بالا بود. با این حال این مدافع 35 ساله هنوز نتوانسته بر مشکلات بدنی خود غلبه کند. راموس قراردادی دو ساله با غول‌های فرانسوی امضا کرده است، اما دوری طولانی مدت او ممکن است که نظر ناصر الخلیفی او را در خصوص تغییر دهد، ولی برادر راموس نظر دیگری دارد. 

رنه در این باره به ال موندو گفت: "سرخیو راموس قصد خداحافظی از فوتبال و یا فسخ قراردادش را ندارد. هیچ شکی راجع به سرخیو نیست. مشکل او فیزیکی است، اما به زودی بازی خواهد کرد."

4416