رونمایی از زوج جدید دفاعی پرسپولیس

رونمایی از زوج جدید دفاعی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا زوج خط دفاعی پرسپولیس در نیمه دوم بازی با گل گهر، تبدیل به دو مدافع اصلی این تیم در ادامه فصل خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی برای بازی امروز تصمیم گرفت تغییرات عمده‌ای در خط دفاعی تیمش ایجاد کند. او سیدجلال حسینی را از ترکیب خارج کرد و برای اولین بار در این فصل سراغ سیستم سه دفاعه رفت تا فرشاد فرجی در کنار علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی، سه مدافع پرسپولیس در این بازی باشند.

بعد از آنکه پرسپولیس در پایان نیمه اول، بازنده به رختکن رفت، یحیی، ابراهیمی را بیرون کشید تا تیمش دوباره با 4 دفاع بازی کند و فرشاد فرجی و علی نعمتی زوج قلب دفاعی قرمزها در نیمه دوم بازی با گل گهر بودند.

با توجه به اینکه این 2 بازیکن در پدیده سابقه بازی کنار یکدیگر را دارند به نظر می‌رسد یحیی در بازیهای آینده هم از این دو نفر کنار یکدیگر بازی کند به خصوص آنکه علی نعمتی در اولین حضورش در ترکیب اصلی پرسپولیس نمایش قابل قبولی داشت و حالا این احتمال وجود دارد که سرمربی پرسپولیس سراغ تصمیمی برود که از مدتها قبل صحبتهایی درباره‌اش به گوش می‌رسید. اینکه سیدجلال حسینی نیمکت‌نشین شود و یک مدافع دیگر جای او را در ترکیب اصلی بگیرد.

7655